Με 1.000.000 ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για περισσότερους από 140 Οργανισμούς σε όλη την Ελλάδα 

«Τι θα φάμε σήμερα;». Μια ερώτηση απλή. Καθημερινή. Όχι όμως για όλους. Για εκείνους, λοιπόν, τους συνανθρώπους μας, για τους οποίους το φαγητό σημαίνει πολλά περισσότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, για το 2021, διέθεσε 1.000.000 ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για τη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας, την εκπαίδευση γύρω από την τοπική παραγωγή και την υγιεινή διατροφή, καθώς και την στήριξη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, αλλά και της τοπικής κοινωνίας ευρύτερα. 

Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσε σημαντικά το έργο περισσοτέρων από 140 Οργανισμών, όπως το Μπορούμε, η Τράπεζα Τροφίμων, η ΕΛΕΠΑΠ, η Κιβωτός του Κόσμου, το Χαμόγελο του Παιδιού, η Ανοιχτή Αγκαλιά, το Ινστιτούτο Prolepsis, η Αμερικανική Γεωργική Σχολή, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ.α. 

Η Υπεύθυνη Εταιρικής Υπευθυνότητας και Εταιρικής Επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος, Αλεξία Μαχαίρα, δήλωσε σχετικά: «Στην ΑΒ, δημιουργούμε διαχρονικά ισχυρούς δεσμούς με Οργανώσεις, Φορείς και τις τοπικές κοινωνίες, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα για τον Άνθρωπο. Αντιλαμβανόμαστε τις διαφορετικές ανάγκες της κοινωνίας μας και ανταποκρινόμαστε άμεσα, με μια προσέγγιση αξιακή, βαθιά ανθρώπινη και ανθρωποκεντρική και πάντα με πράξεις φροντίδας που στοχεύουν στη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας. Και έτσι θα συνεχίσουμε, γιατί στην ΑΒ Βασιλόπουλος θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας.».

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φρόντισε για ακόμη μια φορά, ώστε να μη λείψει τίποτα από το τραπέζι εκείνων που το χρειάζονται περισσότερο. Γιατί γνωρίζει ότι το φαγητό δεν είναι απλώς πρώτες ύλες. Είναι μια βασική ανάγκη. Γιατί νοιάζεται για όλα όσα έχουν αξία και θέλει να κάνει τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας.

Μάθετε περισσότερα εδώ

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

Διαβάστε επίσης:

Σούπερ μάρκετ: Τι σχεδιάζουν Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market και Μασούτης για το 2022