ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Europ Assistance Greece, κ. Ιωάννης Πετούλης, δηλώνει: «Ξεπερνώντας τις προσδοκίες, κυρίως λόγω της έμφασης στην αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των εργασιών μας και την εισαγωγή νέων υπηρεσιών παράλληλα με τα παραδοσιακά product lines, η Europ Assistance Greece κατάφερε το 2020 να συγκαταλέγεται μεταξύ των χωρών του Group με τις καλύτερες επιδόσεις, σε όρους επίτευξης στόχων και καινοτόμων υπηρεσιών. Η επένδυση μας στην τεχνολογία και την καινοτομία μας επιτρέπει να αναμένουμε ένα ακόμα πιο καρποφόρο 2021 μέσα από τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας που μόνο στόχο έχουν τον πολλαπλασιασμό των ωφελειών που απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι μας».
Καινοτομίες Europ Assistance στον κλάδο Αυτοκινήτου
Στο Αυτοκίνητο, έναν κλάδο στον οποίο η Europ Assistance έχει δώσει ήδη τα διαπιστευτήριά της, η εταιρεία συνεχίζει να πρωτοπορεί εισάγοντας υπηρεσίες διευκόλυνσης των πελατών της όπως:
– την νέα ψηφιακή εφαρμογή υποβολής αιτήματος οδικής βοήθειας και παρακολούθησης της πορείας του οχήματος βοήθειας με ταυτόχρονη εκτίμηση χρόνου άφιξης
– τα πλήρως εξοπλισμένα οχήματα της εταιρείας, τα οποία είναι σε θέση να προσφέρουν on the spot αποκατάσταση βλάβης σε ποσοστό 50%, αυξάνοντας κατακόρυφα την ικανοποίηση των πελατών
– τα νέα οχήματα heavy duty 4×4 που έχουν φέρει κυριολεκτικά επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο παρέχει η εταιρεία τις υπηρεσίες της στα πιο δυσπρόσιτα σημεία, σε υπόγεια και σε ολισθηρά εδάφη, όπου τα συγκεκριμένα οχήματα διευρύνουν τις δυνατότητες επέμβασης και δικαιώνουν τη στρατηγική επιλογή της Europ Assistance Greece για ανανέωση του στόλου με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα οχήματα του Κλάδου.
Επίσης, το 2021 ξεκίνησε με την εμπορική διάθεση της υπηρεσίας ανέπαφης παραλαβής και παράδοσης οχήματος (Pick Up & Drop). Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη και βασίζεται σε πλήρως αυτοματοποιημένη εμπειρία χρήστη με ειδικές digital εφαρμογές και προσωπικό που ανταποκρίνεται στα πιο αυστηρά standards υγιεινής και ασφάλειας.
Η τεχνολογία και η αξιοποίηση των big data είναι επίσης βασικό εργαλείο για την επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων της εταιρείας, η οποία έχει ξεκινήσει και υποστηρίζει στα συμβόλαιά της τα ηλεκτρικά οχήματα, παρακολουθώντας στενά και σε συνεργασία με καταξιωμένους technology partners τις εξελίξεις στον χώρο της τηλεματικής. Σύντομα η Europ Assistance Greece θα φέρει στην ελληνική αγορά καινοτόμα προγράμματα Automatic Crash Notification και συσκευές που συνδέονται με το όχημα (OBD) με στόχο την περαιτέρω αυτοματοποίηση υπηρεσιών βοήθειας και τη διευκόλυνση των διαδικασιών διαχείρισης των claims από πλευράς συνεργαζόμενων ασφαλιστικών.
Τηλεϊατρική και Ανέπαφη Εξυπηρέτηση: Δίνοντας λύσεις σε νέες προκλήσεις
Αντιλαμβανόμενη έγκαιρα τις νέες συνθήκες, η Europ Assistance Greece δραστηριοποιήθηκε στις ανέπαφες υπηρεσίες βοήθειας, εκμεταλλευόμενη τις εξελιγμένες υποδομές, το εξειδικευμένο προσωπικό, τη διεθνή τεχνογνωσία και το omni channel Contact Center της, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση καθημερινά.
Με την εισαγωγή κατ’ οίκον υπηρεσιών εξέτασης και υγειονομικής φροντίδας, η Europ Assistance Greece έκανε ήδη από τα τέλη του 2020 τα πρώτα βήματα στον κλάδο Υπηρεσιών ανάγκης Υγείας, προετοιμάζοντας το έδαφος για την τηλεϊατρική και εξειδικευμένες υπηρεσίες ιατρικής ανάγκης από απόσταση. Η απομακρυσμένη επικοινωνία με ευρύ φάσμα ιατρικών ειδικοτήτων, σε απόλυτα ασφαλές τεχνολογικά περιβάλλον και σε 24ωρη βάση με προσιτό κόστος, είναι ήδη στα τελικά στάδια υλοποίησης και αναμένεται να είναι διαθέσιμη εντός του 1ου εξαμήνου του τρέχοντος έτους.
Τα big data και η αξιοποίησή τους στην νέα εποχή 5G ωστόσο δεν σταματούν εδώ: υλοποιώντας με πίστη και σταθερότητα το όραμά της για μετεξέλιξη σε κορυφαία εταιρεία διαχείρισης εξειδικευμένων συνεργατών, η Europ Assistance Greece εξαπλώνεται στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής βοήθειας στο Σπίτι και την Επιχείρηση, διευρύνοντας τις συνεργασίες της με εξειδικευμένα δίκτυα τεχνικών και χαράσσοντας την επόμενη μέρα του έξυπνου σπιτιού / επιχείρησης (μέσω του IoT) σήμερα!
Φυσικά, η Καινοτομία και η Βελτιστοποίηση Διαδικασιών και Δεικτών Παρακολούθησης, έχουν πάντα κοινό παρονομαστή τον Άνθρωπο. Με πλήρη προγράμματα εκπαίδευσης και ατομικής αξιολόγησης και βελτίωσης για όλο το Προσωπικό Πρώτης Γραμμής, υπερσύγχρονο Contact Center με ταυτόχρονη υποστήριξη όλων των κλάδων δραστηριότητας, καθημερινές έρευνες ικανοποίησης πελατών και προσεκτικές παρεμβάσεις όπου χρειάζεται, βελτιωνόμαστε συνεχώς γιατί… You Live, We Care!
Διαβάστε ακόμα:
ΕΕ: Ανοίγει τα σύνορα στους πλήρως εμβολιασμένους ταξιδιώτες
Airbnb: Βλέπει αύξηση «άνευ προηγουμένου» στα ταξίδια
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει