ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Citroën από το 1919 είναι πάντα δίπλα στους πελάτες της, σε εύκολες και σε δύσκολες στιγμές.
O ανθρώπινος παράγοντας είναι πάντα στο επίκεντρο των αποφάσεών της Μάρκας. Η υγεία όλων είναι η κύρια προτεραιότητά μας. Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελεί για τη Citroën αδιαπραγμάτευτη αρχή και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους, οι υπηρεσίες των Πωλήσεων όσο και του After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία. Είμαστε πάντα στη διάθεση των πελατών για να εξυπηρετήσουμε και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις και στα αιτήματά τους, θέλοντας να διατηρήσουμε τον προνομιακό δεσμό που έχει δημιουργηθεί. Είμαστε όσο πιο κοντά μπορούμε, αλλά πάντα σε απόσταση ασφαλείας, ακολουθώντας τις νέες τεχνολογίες.
Στη Citroën βρισκόμαστε πάντα κοντά στις ανάγκες των πελατών, γιατί αυτές είναι η πηγή έμπνευσής μας. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί μας από το σπίτι τους, ακόμα πιο εύκολα, μέσα από τις διαδραστικές υπηρεσίες που παρέχουμε.
Οι πελάτες μπορούν να ζήσουν μία νέα εμπειρία, με live chat και βίντεο κλήσεις, απλά με ένα κλικ στις εφαρμογές WhatsApp, Viber, Skype, Messenger.
Μία vitual ξενάγηση σε μία από τις Εκθέσεις Citroën, μιλώντας με έναν αντιπρόσωπό μας, θα σας δώσει τη δυνατότητα να ανακαλύψετε τα νέα μας μοντέλα και να τα δείτε σαν να είστε εκεί. Επίσης, θα μπορέστε να ζητήσετε προσφορά ή να κλείσετε ραντεβού για test drive ή service πιο εύκολα από ποτέ μέσα από την δωρεάν εφαρμογή “MyCitroën”.
Σε αυτή τη δύσκολη για όλους μας χρονική περίοδο, η Citroën με την επιχειρησιακή συνέπεια που τη διακρίνει, έχει θέσει σε ισχύ από την πρώτη κιόλας στιγμή την παροχή καινοτόμων διαδικτυακών υπηρεσιών. Η εικονική διαμόρφωση του οχήματος που σας ενδιαφέρει (configurator), σας δίνει τη δυνατότητα με πολύ απλά βήματα να επιλέξετε το μοντέλο, τον εξοπλισμό, αλλά και τα ακριβή χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου της αρεσκείας σας. Στη συνέχεια μπορείτε να την αποθηκεύσετε και να απευθυνθείτε στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroën σε όλη την Ελλάδα.
Oι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή για “MyCitroen” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.
Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής “MyCitroen” (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών.
Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πλαίσιο των μέτρων του περιορισμού των μετακινήσεων. Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της Citroën είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike