ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΖeniΘ , ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, ανακοινώνει την έναρξη του Home Sweet Home, του κορυφαίου διαγωνισμού και του μεγαλύτερου που έχει γίνει ποτέ στον ελληνικό ενεργειακό κλάδο, που προσφέρει ένα ολοκαίνουργιο ενεργειακό σπίτι και πολλά πλούσια δώρα!
Ο διαγωνισμός θα τρέξει μέχρι τέλος του έτους και θα κορυφωθεί με την κλήρωση για το κορυφαίο δώρο, ένα ολοκαίνουργιο ενεργειακό σπίτι στον νομό της Ελλάδας που θα επιλέξει ο τυχερός νικητής!
Επιπλέον, θα διεξαχθούν τρείς κληρώσεις που θα προσφέρουν πολλά δώρα υψηλής αξίας που περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα τηλεοράσεις 50’’ υψηλής ευκρίνειας, laptop 10.4’’, premium smartphones, tablets, σκούπες ρομπότ, κoυζινομηχανές και άλλα.
Η διαδικασία συμμετοχής είναι εξαιρετικά απλή.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν συμμετοχή μπαίνοντας στο www.zenith.gr/diagonismos-home-sweet-home και συμπληρώνοντας τη φόρμα με τα στοιχεία τους.
Δυνατότητα συμμετοχής έχουν όλοι, πελάτες ή μη της ZeniΘ.
Φυσικά, η ZeniΘ πάντα ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των πελατών της, προσφέροντας επιπλέον συμμετοχές σε υφιστάμενους αλλά και νέους πελάτες.
Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ δήλωσε σχετικά:
«Στη ΖeniΘ συνηθίζουμε να ανταποδίδουμε έμπρακτα την εμπιστοσύνη του κοινού με καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες, αλλά και μοναδικές εκπλήξεις».
«Αυτή τη φορά κάνουμε ένα βήμα παραπάνω και δημιουργούμε έναν πραγματικά κορυφαίο διαγωνισμό, δίνοντας τη δυνατότητα στον νικητή να κερδίσει ένα ολοκαίνουριο σπίτι στον νομό που ο ίδιος θα επιλέξει».
«Πρόκειται για τον μεγαλύτερο διαγωνισμό που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, στον κλάδο της ενέργειας, που δείχνει τη δέσμευση της εταιρείας να βρίσκεται στην πρωτοπορία των υπηρεσιών, των δράσεων και των πρωτοβουλιών και να προσφέρει το καλύτερο δυνατόν στους καταναλωτές».
«Κορυφαία Ενέργεια, Κορυφαία Ομάδα και τώρα Κορυφαίος Διαγωνισμός αποκλειστικά από τη ZeniΘ».
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, LinkedIn, Instagram και Twitter.
Διαβάστε επίσης:
Νέα τηλεοπτική καμπάνια από τη ZeniΘ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike