Ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση είχε η πρωτοβουλία «Ένα δώρο για το καλό», που σχεδίασε και υλοποίησε για όλο τον Δεκέμβριο η Edenred για την υποστήριξη των συνεργαζόμενων καταστημάτων εστίασης που πλήττονται από την κρίση.

Δίνοντας το σύνθημα, η Edenred προσκάλεσε όλους τους κατόχους της κάρτας Ticket Restaurant®, να απολαύσουν μέσω της κάρτας τους αγαπημένες γεύσεις, από καφέ και εστιατόρια του συνεργαζόμενου δικτύου, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την κινητικότητα της αγοράς, ιδιαίτερα κατά την εορταστική περίοδο.

Με στόχο την ενίσχυση της εστίασης έδωσε ένα σημαντικό κίνητρο στους καταναλωτές. Από  1η έως και 31 Δεκεμβρίου, για κάθε παραγγελία από €10 και άνω, η Edenred επέστρεφε €3 απευθείας στην κάρτα των κατόχων Ticket Restaurant®. Δηλαδή επιστροφή έως και 30% ανά συναλλαγή – σαν ένα ελάχιστο ευχαριστώ για την συμμετοχή τους. Με τον τρόπο αυτό, 4.000 συνεργαζόμενα καφέ και εστιατόρια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας ενισχύθηκαν σημαντικά κατά την δύσκολη περίοδο του δεύτερου πανελλαδικού lockdown.

Τα αποτελέσματα ήταν άκρως ενθαρρυντικά, καθώς στα συνεργαζόμενα καταστήματα Ho.Re.Ca σημειώθηκε αύξηση 200% του όγκου των συναλλαγών αξίας >10€ κατά την περίοδο του περασμένου Δεκεμβρίου (δεύτερο lockdown) συγκριτικά με τον μήνα Απρίλιο (πρώτο lockdown), ενώ παράλληλα, ενισχύθηκε κατά 42% ο όγκος αυτών των συναλλαγών μεταξύ του Δεκεμβρίου 2020 σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο 2019.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της πρωτοβουλίας, ο κος Ιωάννης Κολοβός, CEO της Edenred δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η πρωτοβουλία μας έτυχε σημαντικής ανταπόκρισης από τους κατόχους της κάρτας Ticket Restaurant®. Στις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε εν μέσω Covid-19, ενώσαμε όλοι τις δυνάμεις μας για να στηρίξουμε τον κλάδο της εστίασης που έχει επηρεαστεί αρκετά και παράλληλα κάνοντας «ένα δώρο για το καλό» δώσαμε το μήνυμα ότι μαζί μπορούμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα. Ευχαριστούμε πολύ όσους συμμετείχαν και στάθηκαν με τον τρόπο αυτό δίπλα στους επαγγελματίες του κλάδου. Από τη δική μας πλευρά, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις της νέας εποχής μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες αλλά και ευέλικτα προϊόντα και λύσεις που έχουν σαν στόχο να υποστηρίξουν την επιχειρηματικότητα και σημαντικούς για τη χώρα κλάδους που την περίοδο αυτή περισσότερο από ποτέ έχουν ανάγκη την υποστήριξη όλων μας».

Η Edenred, είχε έγκαιρα εντοπίσει τις ανάγκες και τις τάσεις του κλάδου της εστίασης -τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και των επαγγελματιών-  σε σχέση με τις επιλογές σίτισης και τις διατροφικές συνήθειες κατά τη διάρκεια του lockdown μέσα από την έρευνα Food Barometer που υλοποίησε τον Οκτώβριο 2020. Σύμφωνα με τα ευρήματα, ένα σημαντικό ποσοστό 21% περίπου των καταναλωτών, στράφηκε στην online παραγγελία προϊόντων. Από την πλευρά των επιχειρήσεων εστίασης (καφέ, εστιατόρια, take-away) το 28% των ερωτηθέντων απάντησε ότι ξεκίνησε να προσφέρει υπηρεσίες take-away ή υπηρεσίες κατ’ οίκον παράδοσης μετά το 1ο lockdown, ενώ το 52% υπογράμμισε ότι η συνεργασία με την Edenred συνέβαλε τόσο στη διατήρηση των πελατών τους, όσο και στην προσέλκυση νέων.