ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η δημιουργία των efood local σηματοδοτεί την επίσημη είσοδο της εταιρείας στην αγορά των φυσικών καταστημάτων, στοχεύοντας στο συνδυασμό των φυσικών και ηλεκτρονικών αγορών. Το κωδικολόγιο επικεντρώνεται στο φαγητό καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών μέσα στην ημέρα, με βασικά στοιχεία του καταστήματος την γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ ενσωματώνει μεγάλη κάβα, καπνικά και είδη mini market.
Βασική αναφορά των καταστημάτων efood local είναι η γειτονιά, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών και τις συνηθειών των ανθρώπων που ζουν, εργάζονται, κινούνται στα όριά της μέσα από την παροχή καθημερινών, εύκολων και on the go λύσεων.
Η υλοποίηση του νέου project ξεκίνησε με δύο κεντρικές γειτονιές της Αττικής (Γουδί και Χαλάνδρι), διαθέτοντας ένα κωδικολόγιο περισσότερων από 2.000 προϊόντων και διευρυμένο ωράριο. Τα νέα efood local ήρθαν για να ενισχύσουν την αγοραστική εμπειρία ολοκληρώνοντας το efood σύμπαν σε phygital επίπεδο, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και διευκόλυνση στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης:
Πυρά Φάμελλου κατά Κασσελάκη: «Διχαστική και εμπρηστική λογική η ταμπελοποίηση των συντρόφων»
Ντέρμπι Ρεάλ-Μίλαν και Ίντερ-Άρσεναλ στο Champions League
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα