Λεωνίδας Μπακούρας, πρόεδρος της ΕΔΑ ΘΕΣΣ
Νέα υπηρεσία ψηφιακής ενημέρωσης, την “Εξέλιξη Εργασιών Κατασκευής”, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους τελικούς πελάτες που θα συνάψουν σύμβαση σύνδεσης, από 1/3/2019, να λαμβάνουν ενημέρωση για την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής του σημείου παράδοσης, ανέπτυξε η Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας ΑΕ (ΕΔΑ ΘΕΣΣ).
Μέσω της σχετικής ενότητας στην ιστοσελίδα www.edathess.gr, o τελικός πελάτης καταχωρώντας μόνο τον ΗΚΑΣΠ (Ηλεκτρονικός Κωδικός Αναγνώρισης Σημείου Παράδοσης), που αποδίδεται κατά την σύναψη της Σύμβασης Σύνδεσης και του Α.Φ.Μ. του, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις διάφορες καταστάσεις των εργασιών κατασκευής του σημείου παράδοσής του, αλλά και την εξέλιξη σχετικά με την διαχείριση του φακέλου της εσωτερικής εγκατάστασής του, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η έναρξη τροφοδοσίας του σημείου παράδοσης.
Όπως αναφέρει η ΕΔΑ ΘΕΣΣ σε ανακοίνωσή της, η νέα υπηρεσία που τίθεται στη διάθεση του τελικού πελάτη, αποτελεί μια ακόμα επιτυχημένη εφαρμογή για την πληρέστερη ενημέρωση του καταναλωτή, ενισχύοντας καταλυτικά την παροχή διευρυμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία, τόσο στους χρήστες διανομής, όσο και στους τελικούς πελάτες φυσικού αερίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μεγάλη ανακάλυψη: «Χρυσό» το οικόπεδο 10 της κυπριακής ΑΟΖ-Στα 5-8 τρισ. κυβικά πόδια το φυσικό αέριο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σταθάκης: «Καμία περίπτωση αύξησης των τιμολογίων της ΔΕΗ»