Με τρία βραβεία συνολικά για το AB Eshop και το ΑΒ app, αλλά και για την αποκλειστική σειρά απορρυπαντικών και καθαριστικών, OceaniQ.

Καινοτομία σε ψηφιακές υπηρεσίες, δυνατότητες και προϊόντα. Πρωτοποριακός σχεδιασμός συσκευασιών με οικολογική συνείδηση. Αξιοποίηση της τεχνολογίας, εξέλιξη και εμπνευσμένες προτάσεις. Πάντα με σεβασμό, φροντίδα και υπευθυνότητα. Όταν όλα αυτά συναντιούνται, μεταφράζονται σε 2 Silver βραβεία και 1 Bronze για την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πιο συγκεκριμένα, στα Sales Excellence Awards 2021, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Πωλήσεων, εν μέσω μιας χρονιάς προκλήσεων και αλλαγών, η ΑΒ κατέκτησε:

– Bronze βραβείο στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce)», για το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το AB Eshop και το πρωτοποριακό AB app. Το αγαπημένο ΑΒ Eshop αναβαθμίζεται συνεχώς για να εξυπηρετεί ακόμα περισσότερες περιοχές στην Ελλάδα, ενώ ενισχύεται με νέες υπηρεσίες και συνεργασίες με στόχο οι πελάτες της αλυσίδας να απολαμβάνουν όλο και περισσότερες λύσεις για την παράδοση και την παραλαβή των online παραγγελιών τους. Επιπλέον, την περασμένη χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιτάχυνε -με μια επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ- τη δημιουργία του πρώτου υπερσύγχρονου AB Home Shop Center, του κέντρου διανομής που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, για την Αττική. Παράλληλα, το AB app, το οποίο αποτελεί το πρώτο mobile grocery app στην Ελλάδα, αξιοποιεί state-of-the-art τεχνολογία για να κάνει τα ψώνια από το supermarket πιο εύκολα από ποτέ. Τόσο το AB Eshop, όσο και το ΑΒ app, αναπτύσσονται διαρκώς με νέες δυνατότητες για να προσφέρουν μία αξεπέραστη αγοραστική εμπειρία.

– Silver βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία», για τα προϊόντα OceaniQ. Η πρωτοποριακή σειρά απορρυπαντικών και καθαριστικών OceaniQ, χρησιμοποιεί αποκλειστικά οικολογικά μπουκάλια που προέρχονται από 100% ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα τα οποία αποβάλλονται στις θάλασσες και στους ωκεανούς. Επιπλέον, έχει vegan σύνθεση αλλά και αποτελεσματική καθαριστική δράση. Η ΑΒ είναι η πρώτη εταιρεία στην εγχώρια αγορά που διαθέτει μια τέτοια πλήρη σειρά προϊόντων και μας προτρέπει να #allazoumesinithies μαζί, συνεισφέροντας σε έναν πιο καθαρό πλανήτη. Και να φροντίζουμε το σπίτι μας, φροντίζοντας το περιβάλλον.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Sales Excellence Awards και στα Packaging Awards;
Από αριστερά προς τα δεξιά οι: Κώστας Σωτηρούδης, Γενικός Γραμματέας του ΙΠΕ, Μάντυ Λαμπίρη, Category Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Χλόη Τραχανά, Junior Category Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Σταυρούλα Γουλάκου, Junior Category Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βαγγέλης Μπουτζέγιας, Junior Sourcing Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Κατερίνα Σοβατζή, Category Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Τζένη Ματάη, Assistant Category Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Έφη Ψαλλίδα, Sourcing Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Ελένη Κυριακίδου, Junior Sourcing Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος και Πέτρος Χανής, Αντιπρόεδρος Β΄ Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης του ΙΠΕ, στα Sales Excellence Awards με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία», για τα προϊόντα OceaniQ

Παράλληλα, η σειρά OceaniQ χάρη στην καινοτόμα, eco-friendly συσκευασία της, το εικαστικό και το branding της οποίας δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία 2yolk, διακρίθηκε και στα Packaging Awards 2021 με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Cleaning & Detergent Agents».

Τρία βραβεία που αναγνωρίζουν τη διαρκή και καθημερινή αφοσίωση της ομάδας της ΑΒ να προσφέρει επιλογές, λύσεις, ιδέες, και υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά. Και ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, με συνεχή αναζήτηση και «απαντήσεις» για τις ανάγκες του αύριο.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Sales Excellence Awards και στα Packaging Awards;
Από αριστερά προς τα δεξιά οι: Γιώργος Καραγιάννης, Founding Creative Partner της 2yolk, Μαρίνα Πρίνου, Brands & Categories Activation Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, Εμμανουέλα Μπιτσαξάκη, Founding Managing Director της 2yolk

Διαβάστε επίσης:

Σούπερ Μάρκετ: Όλοι οι πρωταγωνιστές στο online εμπόριο – Πόσο ξοδεύουν οι καταναλωτές τον μήνα