ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Διπλή Διάκριση απέσπασε η βιο-φαρμακευτική εταιρεία AbbVie στα «Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017», θεσμό της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management που επιβραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας.
Η AbbVie κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας» με τη ψηφιακή εκστρατεία «Δ.Ι.gital» (ΔΙ+digital). Οι στόχοι της εκστρατείας αφορούσαν στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα, στο ρόλο του δερματολόγου στη διάγνωση και θεραπεία της νόσου, αλλά και στην έγκαιρη παραπομπή του ασθενούς στο Δερματολόγο.
Το τελευταίο, επιτεύχθηκε μέσω της διαδικτυακής καμπάνιας ενημέρωσης κοινού #TiSouDineiXara, της ιστοσελίδας ενημέρωσης HSonline.gr (hsonline.gr), αλλά και της καμπάνιας Reshape HS referral που απευθύνθηκε σε επιλεγμένους Γενικούς Ιατρούς, Παθολόγους και Χειρουργούς.
Παράλληλα, με την εκστρατεία ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι», (piasetomolyvi.gr) η AbbVie κατέκτησε την δεύτερη θέση στην κατηγορία «Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού». Στόχος της εκστρατείας ήταν να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια και να κινητοποιήσει όσους εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα προκειμένου να επισκεφθούν τον κατάλληλο γιατρό, που σε αυτή την περίπτωση είναι ο ρευματολόγος.
H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie δήλωσε σχετικά: «Η καινοτομία αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των δραστηριοτήτων της AbbVie και η ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών, επιτακτική ανάγκη.
Η διάκριση αυτή αποτελεί για εμάς μεγάλη τιμή και ψήφο εμπιστοσύνης από την κοινότητα του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, για αυτό δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με αποτελεσματικές στρατηγικές να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και της επιστημονικής κοινότητας, πάντα με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike