ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για δημιουργικότητα, καινοτομία και συνέπεια στην επικοινωνία.
Η Lidl Ελλάς ξεχώρισε για ακόμη μία χρονιά με 5 βραβεία στα Social Media Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις δημιουργικές, πρωτότυπες και αποτελεσματικές πρακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα.
– Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Supermarkets» για τη στρατηγική επικοινωνίας employer branding που προβάλλει τη Lidl Ελλάς ως εργοδότη επιλογής στο YouΤube, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες του μέσου.
– Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Implementation of LinkedIn as a Marketing Solution Tool» για τη δημιουργία ποιοτικού πρωτότυπου περιεχομένου με πρωταγωνιστή το #teamLidl, στο κανάλι της Lidl Ελλάς στο LinkedIn μέσα από στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας.
– Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Skippable Video Ads» για τη δημιουργία YouΤube video series με πρωταγωνιστές εργαζομένους της Lidl Ελλάς, με αφορμή την αναγνώρισή της ως Κορυφαίου Εργοδότη (Top Employer) για 5η συνεχόμενη χρονιά.
– Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Brand Awareness» για την ολιστική στρατηγική επικοινωνία employer branding της Lidl Ελλάς και την αξιοποίηση καινοτόμων καναλιών επικοινωνίας.
– Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for CSR» για την επικοινωνία δράσεων Diversity & Inclusion με τους εργαζομένους της Lidl Ελλάς σε πρώτο πλάνο.
Με στρατηγικό σχεδιασμό, συνέπεια και στοχευμένες ενέργειες, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει πως η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα δεν έχουν όρια.
Διαβάστε επίσης:
Lidl UP: Learn & Work: Σπουδές και έμμισθη εργασία μαζί!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike