Ο Νικόλας Σφηνιάς, επικεφαλής της Sterling Athens, έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη και την επιτυχία της διεθνούς ναυλομεσιτικής εταιρείας Sterling.

Οι πωλήσεις που έχει ολοκληρώσει τα τελευταία χρόνια περιλαμβάνουν συμβόλαια νεότευκτων και αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων και δεξαμενόπλοιων, με το ελληνικό γραφείο να ενεργεί για εγχώριους και ξένους πωλητές και αγοραστές, συμπεριλαμβανομένων γνωστών ναυτιλιακών, εισηγμένων στις χρηματαγορές της Σιγκαπούρης και της Νέας Υόρκης.

1

Ο Νικόλας Σφηνιάς, γιος του Παντελή Σφηνιά και της Ελένης Ακράτου, έχει μια επιτυχημένη πορεία στο χώρο της ναυτιλίας, δίπλα σε μεγάλους εφοπλιστές.

Σπούδασε Μαθηματικά, Επιστήμες Διοίκησης και Επιχειρησιακή Έρευνα στο Imperial College του Λονδίνου (Bsc) και στο Πανεπιστήμιο του Warwick (MSc) και έχει εμπειρία στον ναυτιλιακό κλάδο πάνω από τριάντα χρόνια.

Η εταιρεία Sterling Shipping ιδρύθηκε το 2013 στο Λονδίνο (www.sterlingshipping.com) από κορυφαίους ναυλομεσίτες που εργάστηκαν στο παρελθόν για την Braemar, συμπεριλαμβανομένου του πρώην γενικού διευθυντή της, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών μεσιτείας σε αγοραπωλησίες πλοίων (S&P).

Tο 2019 η Sterling επεκτάθηκε στην χώρα μας, ιδρύοντας γραφείο στην Αθήνα ως αναπόσπαστο μέρος της εταιρείας, με επικεφαλής και συνέταιρο τον Νικόλα Σφηνιά.

Κατά την επέκτασή της, η Sterling ακολούθησε σκόπιμα διαφορετική πορεία σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες μεσιτείας πλοίων, έτσι ώστε να υπάρχει συνέπεια στο επίπεδο και την ποιότητα εξυπηρέτησης από όλους τους μεσίτες αγοραπωλησιών (S&P brokers) της εταιρείας, ανεξάρτητα από την έδρα του γραφείου.

«Οι ναυλομεσίτες», υποστηρίζει ο Νικόλας Σφηνιάς, «κερδίζουν τα χρήματά τους μέσω αγοραπωλησιών πλοίων που τελεσφορούν, όμως στη Sterling πιστεύουμε ότι είναι η ακεραιότητα και ο επαγγελματισμός των μεσιτών που υπαγορεύουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας».

«Η Sterling Athens έχει ασπαστεί αυτή τη φιλοσοφία και λειτουργεί με πρότυπα που δεν απαντώνται εύκολα στις μέρες μας, ακόμη και μεταξύ των μεγαλύτερων ναυλομεσιτικών ομίλων. Η υπηρεσία ενός ναυλομεσίτη θα πρέπει να εκτείνεται πέρα από τις γνώσεις της αγοράς και τις απλές διαπραγματευτικές δεξιότητες και θα πρέπει να περιλαμβάνει μια εις βάθος γνώση των συμβάσεων, τεκμηρίωση, πλήρη συμμετοχή μέχρι να ολοκληρωθεί η συναλλαγή και μακροπρόθεσμη δέσμευση προς τον πελάτη. Όλα αυτά αποτελούσαν πρότυπο στο χώρο έως και πριν από 20 χρόνια, αλλά είναι δυσεύρετα σήμερα και στόχος της Sterling είναι να διασφαλίσει ότι αυτό το σύνολο των σφαιρικών δεξιοτήτων και των αρχών θα εξακολουθούν να υπάρχουν καθώς η εταιρεία επεκτείνεται, απασχολεί και εκπαιδεύει νέους ναυλομεσίτες», προσθέτει.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Ποσειδώνια 2024»