array(0) {
}
        
    
Menu

Μενίδι: Φωτιά σε μονοκατοικία – Ένας νεκρός

Ποσειδώνια

ΟΛΘ Α.Ε.: Πύλη ανάπτυξης και ευκαιριών

Στο δυναμικό τοπίο εξελίξεων της λιμενικής βιομηχανίας και των logistics, η ΟΛΘ Α.Ε. λειτουργεί ως «πύλη» ανάπτυξης και ευκαιριών για την ελληνική οικονομία και κοινωνία. Διαδραματίζοντας κομβικό ρόλο στις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές και κατέχοντας στρατηγική θέση, ο Λιμένας της Θεσσαλονίκης είναι κάτι περισσότερο από ένα λιμάνι.

Η υλοποίηση του αναπτυξιακού σχεδιασμού και οι πρωτοβουλίες της ΟΛΘ Α.Ε. ισχυροποιούν διαρκώς τον ρόλο του Λιμένα Θεσσαλονίκης στον παγκόσμιο λιμενικό κλάδο, ως κύριο πάροχο δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

1

Από το 2018 έως το 2023 η ΟΛΘ Α.Ε. έχει επενδύσει περισσότερα από 71,3 εκ. ευρώ σε υποχρεωτικές και μη υποχρεωτικές επενδύσεις, για την αναβάθμιση του εξοπλισμού, των υποδομών, των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού της, δημιουργώντας επιπλέον αναπτυξιακές προοπτικές για τους εταίρους της, τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή. Η υψηλότερη ιστορικά διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, που κατέγραψε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το 2023, αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο ισχυρής επίδοσης.

Παράλληλα, η ΟΛΘ Α.Ε. αναπτύσσει διαρκώς τη συνδεσιμότητα του Λιμένα Θεσσαλονίκης και διευρύνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες συνδυασμένων μεταφορών. Παρέχει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ του Λιμένα Θεσσαλονίκης και της Βουλγαρίας (Σόφια), της Σερβίας (Νις) και της πρωτεύουσας της Βόρειας Μακεδονίας (Σκόπια), ικανοποιώντας τις ανάγκες της αγοράς για σύγχρονες, αποδοτικές και περιβαλλοντικά φιλικές λύσεις συνδυασμένων μεταφορών.

Εξωστρέφεια και διεθνής προσανατολισμός

Η εξωστρέφεια και η δημιουργία συνεργειών διέπουν τη στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε., που το 2023 προχώρησε δύο νέες συνέργειες, με το λιμάνι του Gdańsk της Πολωνίας και το λιμάνι Ashdod του Ισραήλ.

Επιπλέον, η δυναμική συμμετοχή της σε εθνικού και διεθνούς κύρους εκθέσεις, και οι πρωτοβουλίες για τη διενέργεια διοργανώσεων στη Θεσσαλονίκη, όπως το 7ο “Posidonia Sea Tourism Forum” και το 1ο “Southeast Europe Connectivity Forum”, ενισχύουν τη θέση του Λιμένα Θεσσαλονίκης ως λιμένα διεθνούς σημασίας, προάγοντας τη συνδεσιμότητα και συμβάλλοντας στην εξωστρέφεια της χώρας.

Στην κατεύθυνση ανάπτυξης λύσεων στους τομείς των logistics, των συνδυασμένων μεταφορών, του τουρισμού και της διαμόρφωσης πράσινων πρακτικών, η ΟΛΘ Α.Ε. συμμετέχει σε έργα καινοτομίας, προς όφελος των κοινωνιών και των οικονομιών των Βαλκανίων και της ευρύτερης περιοχής της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Δυναμική συμβολή της Κρουαζιέρας στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης

Η σημαντική ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη ενθαρρύνει την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, που συνθέτει έναν μοναδικό προορισμό, με πολυδιάστατη αρχαιολογική, ιστορική, πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητα.

Η διαρκής αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών της ΟΛΘ Α.Ε. εδραιώνει την εμπιστοσύνη ολοένα και περισσότερων εταιρειών κρουαζιέρας, που εντάσσουν τη Θεσσαλονίκη στον προγραμματισμό τους.

Το 2023 η ΟΛΘ Α.Ε. επένδυσε στη δημιουργία του νέου Σταθμού Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό κρουαζιέρας.

Ο πλήρως εξοπλισμένος σταθμός έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί περισσότερους από 6.000 επιβάτες και πληρώματα δύο κρουαζιερόπλοιων ταυτόχρονα (εντός ή εκτός Σένγκεν).

Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο λιμάνι της Ελλάδας που έχει υιοθετήσει το αυτοματοποιημένο Σύστημα Πυλών Σένγκεν Εισόδου – Εξόδου (EES) και το Ευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφοριών και Αδειοδότησης Ταξιδιού (ETIAS), σύμφωνα με την Οδηγία 2017/2226/ΕΕ της ΕΕ.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Ποσειδώνια 2024»

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
Το ράλι των τραπεζών, το fund που βάζει 6 εκατ. στην Alter Ego, οι εξελίξεις στην Intralot, το ομόλογο του εφοπλιστή, τι συμβαίνει με Χατζηδάκη και Μαντωνανάκη, ο Άδωνις απλά δεν παίζεται και το πάρτι της επιδραστικής σχεδιάστριας στο mansion του Ψυχικού
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο το 7,27% που κατείχε το ΤΑΙΠΕΔ
Χρηματιστήριο: Με το βλέμμα στις 1530 μονάδες, με τράπεζες και ΔΕΗ, απώλειες για ΟΛΘ, αντίδραση για Ιντεάλ
Η Alter Ego στα 4 ευρώ, το Υπερταμείο, ο Χατζηδάκης και ο Μπρουμίδης, το deal Ideal – CVC, o Holterman και το 30% στην Alpha, οι 7 ευχές του Ηλιόπουλου, η σκυτάλη στο Τσάκο Jr, πόσα λεφτά έχουν τα αφεντικά της ΤΙΤΑΝ, και η λίστα «Mononews 100»
Οι νέες business του Μυτιληναίου, ο Ιβάν, ο Μάρης και ο Γουόρχολ, το σκάνδαλο με τον δημοσιογράφο, ο μυστικός επισκέπτης του ΜΜ, τα 2 ρολόγια του Άδωνι, ο έρωτας της Ζαχαράκη και το κάλεσμα του εφοπλιστή στην Βίσση
Τράπεζες Προσοχή: Δεν θα αντέξετε με αυτά που διαβάζετε
ΟΛΘ: Τον λόγο έχει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, σε υψηλό 17 ετών οδηγεί την μετοχή ο Σαββίδης
ΟΛΘ: Γιατί η αγορά απορρίπτει την δημόσια πρόταση στα 27 ευρώ – Στα 26,50 η προσφορά το 2021 του Ιβάν Σαββίδη!
Η big κίνηση της METLEN, γιατί ο Νεμπής καταργεί το Cosmote, το «money talks – bullshit walks» του Ιβάν, τα super κέρδη του Μαρινάκη, ο winner Μυλωνάκης και ο Τασούλας, η λίστα mononewshealth20 και η απόλυση της πλατινομαλλούσας