• Ποσειδώνια

    Λέων Πατίτσας: Η Atlas Maritime ξαναχτυπά με νέες παραγγελίες πλοίων

    Η Atlas Maritime του Λέοντα Πατίτσα με την European Maritime Finance υπέγραψαν συμφωνία με εκπροσώπους του ναυπηγείου DH Shipbuilding για την κατασκευή δύο τάνκερ suezmax


    Δύο τάνκερ suezmax πρόσθεσε στο ήδη μεγάλο βιβλίο παραγγελιών της η Atlas Maritime του Λέοντα Πατίτσα, υπογράφοντας συμφωνία με το ναυπηγείο DH Shipbuilding, κατά τη διάρκεια των Ποσειδωνίων 2024.

    Σε συνεργασία με την European Maritime Finance (EMF) της Δανίας, προχώρησαν από κοινού στην παραγγελία δύο δεξαμενόπλοιων τελευταίας τεχνολογίας στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας.

    Πρόκειται για το 20ο και το 21ο πλοίο που περιλαμβάνεται στο κοινό project της EMF με την Atlas Maritime, ενώ τα 17 από αυτά κατασκευάζονται στο DH Shipbuilding.

    «Η απόφαση της EMF να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά των Suezmax δεξαμενόπλοιων αποτελεί απόδειξη της επιτυχημένης συνεργασίας της με την Atlas Maritime και της ελκυστικής δυναμικής της αγοράς. Μέσω της συνεργασίας αυτής, που διαρκεί πλέον μια δεκαετία, έχουν παραδοθεί πλοία που ενσωματώνουν τις τελευταίες εξελίξεις, και αυτή η δέσμευση συνεχίζεται με την προσθήκη των Odin Star και Olympic Star», επισημαίνει σε ανακοίνωση της η European Maritime Finance.

    Τα νέα Suezmax δεξαμενόπλοια θα προστεθούν στα έξι υπάρχοντα πλοία που βρίσκονται ήδη στη γραμμή παραγωγής, φτάνοντας συνολικά τα οκτώ αδελφά πλοία.

    «Με χαρακτηριστικά βιωσιμότητας, δυνατότητα λειτουργίας με δύο τύπους καυσίμου, ετοιμότητα για LNG και χαρακτηρισμό Eco-class, αυτά τα πλοία αποτελούν παράδειγμα της κοινής δέσμευσης της EMF και της Atlas Maritime να πρωτοπορήσουν στον κλάδο των περιβαλλοντικά συνειδητών πρακτικών ναυτιλίας», αναφέρει η EMF.

    Ο Λέων Πατίτσας, ίδρυσε την Atlas Maritime το 2004, με δύο πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Τα bulkers πούλησε την περίοδο 2005-2007 κατά την οποία η αγορά ξηρού φορτίου ήταν πολύ ισχυρή και πέτυχε συμφέρουσες τιμές. Στη συνέχεια εστίασε στα τάνκερ.

    Μιλώντας την Τρίτη στο TradeWinds Shipowners Forum στην Αθήνα, ο εφοπλιστής ανέπτυξε τη φιλοσοφία και τη στρατηγική του.

    «Γαλουχηθήκαμε από πολύ μικρή ηλικία να μην τα παρατάμε ποτέ, να γνωρίζουμε πάντα ότι η αγορά είναι κυκλική – θα ανεβαίνει αλλά και θα υποχωρεί – να είμαστε συντηρητικοί, να έχουμε μέτρια μόχλευση και να προσπαθούμε να διαφοροποιούμαστε σε διαφορετικούς τομείς», είπε μεταξύ άλλων.

    Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Ποσειδώνια 2024»



    ΣΧΟΛΙΑ