Oι αγορές γίνονται ακόμα πιο εθιστικές, όταν ανακαλύπτουμε προσφορές και ειδικά όταν πρόκειται για διαδικτυακές, καθώς μπροστά μας έχουμε απεριόριστες επιλογές και ένα μεγάλο εύρος τιμών.

Η Amazon, ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» του μάρκετινγκ, γι’ αυτό και ξέρει πώς να δελεάζει το αγοραστικό της κοινό, για να της μένει πάντα πιστό.

Η χαρά του καταναλωτή, βρίσκεται στις προσφορές και τα κουπόνια και αυτό ακριβώς του προσφέρει, καθώς έχει μία ολόκληρη ενότητα με υποκατηγορίες, γεμάτες κουπόνια, ορισμένα εκ των οποίων προορίζονται αποκλειστικά στα Prime μέλη.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr