Ο χώρος της μόδας, όσο κι αν προσπαθεί να αλλάξει πρόσωπο, είναι γνωστός για τα στερεότυπα που προωθεί. Δεν παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους, περιορίζοντας σημαντικά εκείνες των μαύρων εργαζομένων, ενώ, συχνά, απευθύνεται σε συγκεκριμένη μερίδα καταναλωτών. Κάτι άλλο που τον διακρίνει, είναι ο τρόπος με τον οποίο επιβαρύνει το περιβάλλον.
«Όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους», δήλωσε η σύμβουλος βιωσιμότητας, Aja Barber, στη Vogue Business. «Αν, στις περιοχές όπου γίνεται η παραγωγή, οι άνθρωποι δεν έχουν καθαρό, πόσιμο νερό, τότε τι σημασία έχει αν χρησιμοποιείς λιγότερο νερό στην παραγωγική διαδικασία;»
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr