ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tα McDonald’s στο Λονδίνο, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett, βρήκαν ένα διαφορετικό και αρκετά έξυπνο τρόπο, να υπενθυμίσουν στο κοινό, ότι υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στο σπίτι. Μόνο που αυτή τη φορά, δε χρειάστηκε καν να φανερώσουν το όνομα του brand ή ολόκληρου του Logo τους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Έναρξη κατασκευής τριών νέων αιολικών πάρκων στην Ελλάδα συνολικής ισχύος 100MW
- Motor Oil: «Κοιλάδα Υδρογόνου της χρονιάς» για το 2024 ανακηρύχθηκε το έργο TRIĒRĒS
- Αυξάνονται οι οφειλές στο ΚΕΑΟ – Πάνω από 1,1 εκατ. οι ρυθμίσεις που χάθηκαν
- Η Super League επιστρέφει με ντέρμπι κορυφής Ολυμπιακός-ΑΕΚ