Το νέο χρώμα της Pantone είναι γεγονός. Πρόκειται για μία απόχρωση του κόκκινου εμπνευσμένη από την έμμηνο ρύση, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο μίας καμπάνιας αφιερωμένης στην απενοχοποίηση της γυναικείας περιόδου.

Η εταιρεία, που έχει το μεγαλύτερο σύστημα ταιριάσματος χρωμάτων (color matching system) στον κόσμο, ανέφερε πως η απόχρωση αυτή είναι «ζωηρή και περιπετειώδης», ενώ ελπίζει να κάνει τις γυναίκες που βρίσκονται σε αυτές τις μέρες του μήνα «να νιώσουν περήφανες για τον εαυτό τους».

Σε συνεργασία με το ελβετικό brand προϊόντων γυναικείας υγιεινής Intimina, η Pantone ξεκίνησε την καμπάνια με τίτλο Seen+Heard, η οποία προσπαθεί να ενθαρρύνει όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φύλου, να μιλήσουν λεπτομερώς για την περίοδο.

Η Αντιπρόεδρος του Pantone Color Institute, Laurie Pressman, δήλωσε πως το νέο χρώμα δημιουργήθηκε για να γεμίσει αυτοπεποίθηση τις γυναίκες. «Για να ορθώσουν το ανάστημά τους και να εξυμνήσουν τη ζωτική δύναμη με την οποία γεννήθηκαν. Για να ενθαρρύνουμε τους πάντες, όποιο κι αν είναι το φύλο τους, να μιλούν αυθόρμητα και ανοιχτά για αυτήν την απολύτως φυσική σωματική λειτουργία.»

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr