• Portraits.gr

    Η Νάντια Θεοχαράκη αναλύει τις επιπτώσεις της κρίσης στο e-commerce

    • portraits


    Η πολυβραβευμένη fashion πλατφρόρμα KOOLFLY της Νάντιας Θεοχαράκη μεσουρανεί από την πρώτη κιόλας εμφάνισή της στις αντίξοες συνθήκες της οικονομικής κρίσης το 2013.

    Τώρα, η επιχειρηματίας που καλείται να κρατήσει και πάλι την πρωτιά κατά τη διάρκεια της δεύτερης κρίσης μέσα σε επτά χρόνια ζωής της online εταιρείας της, εξηγεί πόσο έχει αλλάξει η πραγματικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου διεθνώς.

    Αυτή την περίοδο που οι μετακινήσεις έχουν περιοριστεί στις απολύτως απαραίτητες, όσες επιχειρήσεις διατηρούν digital παρουσία και μπορούν προσφέρουν μέσω διαδικτύου τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, συνεχίζουν τη λειτουργία τους αλλά η πανδημία έχει αλλάξει δραματικά το επιχειρείν.

    Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr



    ΣΧΟΛΙΑ