Οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων, είχαν καλύτερες αποδόσεις στις πωλήσεις, κατά τη διάρκεια των lockdown, αφού οι καταναλωτές αγόραζαν είδη πρώτης ανάγκης.
Η αύξηση των οργανικών πωλήσεων, μειώθηκε στο 1,3% τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, από 4,3% το πρώτο τρίμηνο, ανέφερε σε ανακοίνωση η εταιρεία παραγωγής σοκολάτας KitKat.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το συγκινητικό μήνυμα του Σταύρου Παπασταύρου για την Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό
- Posidonia Sea Tourism Forum 2025: Η Ανατολική Μεσόγειος επίκεντρο του ενδιαφέροντος
- Πώς η εκτίναξη των ηλεκτρονικών συναλλαγών έφερε έσοδα εκατομμυρίων από την φοροδιαφυγή – mononewsTV
- A.P. Moller Holding: Επαναγοράζει και ιδιωτικοποιεί τη Svitzer με αποτίμηση 1,3 δισ. δολάρια
