Με ορίζοντα την υπέρβαση των στερεοτυπικών προτύπων και των επιφανειακών προσεγγίσεων της γυναικείας πραγματικότητας, οι online εκδόσεις που απευθύνονται πρωτίστως σε θηλυκό κοινό διευρύνουν τη θεματολογία τους και εδραιώνονται ως αναπόσπαστο κομμάτι του media mix των διαφημιζόμενων, με όχημα τη διάδραση.

Εκπροσωπούνται σταθερά στο top 10 των sites με την υψηλότερη επισκεψιμότητα σύμφωνα με την Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου και διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο του διαφημιστικού budget με στοχευμένο κοινό και engaging εμπορικές προτάσεις. Τα γυναικεία sites «γυρνούν σελίδα» αφήνοντας πίσω την αναπαραγωγή στερεοτύπων και χτίζουν πιστά communities στη βάση της ενδυνάμωσης και της ανάδειξης της μοναδικότητας. Κατά πόσο το επιτυγχάνουν και τι νέο μπορούν προσφέρουν στα media blends των brands;

To marketing week  και η Κατερίνα Νικολοπούλου,  κατέγραψε τις νέες τάσεις , μιλώντας με τις head των Μέσων που κάνουν αυτή τη στιγμή τη διαφορά. Ανάμεσά τους φυσικά, και το #portraitsgr, το πρώτο business site, αφιερωμένο στη γυναίκα.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr