Στο τέλος του Μαρτίου, το διαδικτυακό κατάστημα πολυτελών ειδών Net-a-Porter διέκοψε τη διανομή προϊόντων σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Μέση Ανατολή.  Ήταν ένα από τα πρώτα θύματα της πανδημίας και τώρα επιστρέφει δυναμικά.

«Με χαρά σας ανακοινώνουμε πως είμαστε ανοιχτά και μπορείτε να επιστρέψετε στις αγορές σας», ανακοίνωσε χαρακτηριστικά η ιστοσελίδα. «Οι πελάτες μας  βρίσκονται στην καρδιά των προσπαθειών μας. Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την υπομονή σας.»

Πίσω από τον κολοσσό, βρίσκεται μία γυναίκα: Η buying director, Elizabeth von der Goltz. Αυτό που κάνει, είναι να εντοπίζει brands και σχεδιαστές, να κλείνει συμφωνίες ώστε να πουλήσει τις δημιουργίες τους – να κάνει, ουσιαστικά, τα πάντα που αφορούν την τεράστια επιτυχία της επιχείρησης.

Διαβάστε περισσότερα στο Portraits.gr