Το 2019, το Women on Top διεξήγαγε μαζί με τη Vodafone Ελλάδας και το Alba Graduate Business School, την έρευνα “Breaking the glass ceiling“. Μια έρευνα σχετικά με τη θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις και τις δυσκολίες που πιθανότατα αντιμετωπίζουν ή έχουν αντιμετωπίσει στη διάρκεια της επαγγελματικής τους πορείας.

Τη χρονιά που διανύουμε, ωστόσο, προέκυψε η πανδημία του κορωνοϊού, που είχε ως αποτέλεσμα τα δεδομένα σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους, πόσο δε μάλλον σε αυτό των επιχειρήσεων, να ανατραπούν. Έτσι, το Women on Top, η οργάνωση για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες που γεννήθηκαν αυτούς τους μήνες, επιστρέφει με το δεύτερο μέρος της έρευνας και ένα ερωτηματολόγιο προσαρμοσμένο στις νέες εργασιακές συνθήκες που διαμορφώθηκαν εν μέσω πανδημίας.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr