Ενώ οι διαδηλώσεις διαμαρτυρίας κατά του ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων συνεχίζονται, γνωστές αμερικανικές εταιρείες τροφίμων, αποφάσισαν να επανεξετάσουν τα logo τους, υπερασπιζόμενες το κίνημα «Βlack life matters».

Η συσκευασία της κ. Butterworth της Conagra Brands, Inc., έχει επικριθεί για το σχήμα του μπουκαλιού σιροπιού τηγανίτας, το οποίο έχει συσχετιστεί με την «Mammy», μια καρικατούρα των αφροαμερικανών γυναικών.

Σε ένα δελτίο ειδήσεων την περασμένη Τετάρτη, η «Conagra Brands» δήλωσε: «Η μάρκα της κυρίας Butterworth, συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας σιροπιού της, προορίζεται να προκαλέσει τις εικόνες μιας στοργικής γιαγιάς».

Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr