ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η Μάρθα Καραγιάννη ουδέποτε νοιάστηκε σοβαρά να γίνει είδωλο της οθόνης. Ήταν η ωραία που δεν πλασαρίστηκε ποτέ ως τέτοια. Επέβαλε την παρουσία της με το ταπεραμέντο της και την εκρηκτική της ζωντάνια, αλλά και με την αθωότητα μιας αυθάδικης ομορφιάς, που ήταν οικεία και προσιτή», αναφέρει το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ) αποχαιρετώντας την Μάρθα Καραγιάννη.
«Η Μάρθα Καραγιάννη υπήρξε μια από τις μεγάλες κυρίες του ελληνικού κινηματογράφου στα χρόνια της εμπορικής ακμής του, όταν σπουδαίοι ηθοποιοί, κατά τεκμήριο σημαντικοί κωμικοί του θεάτρου, μετέφεραν στην οθόνη αναγνωρίσιμους στο ευρύ κοινό χαρακτήρες.
Η Μάρθα Καραγιάννη, έχοντας ήδη ξεκινήσει την καλλιτεχνική της πορεία στο χορό, εξέπεμψε τη μεγαλύτερη λάμψη της σε κωμωδίες και δημοφιλή μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη στα οποία παρήλαυνε η αφρόκρεμα των πρωταγωνιστών της Φίνος Φιλμ. Ενσάρκωνε συνήθως το κορίτσι της φτωχογειτονιάς σε κινηματογραφικά κάδρα της νεοελληνικής ηθογραφίας, στα οποία έφερναν μια νέα πνοή το χρώμα, τα μουσικοχορευτικά νούμερα και η αισιόδοξη διάθεση.
Η Μάρθα Καραγιάννη ουδέποτε νοιάστηκε σοβαρά να γίνει είδωλο της οθόνης. Ήταν η ωραία που δεν πλασαρίστηκε ποτέ ως τέτοια. Επέβαλε την παρουσία της με το ταπεραμέντο της και την εκρηκτική της ζωντάνια, αλλά και με την αθωότητα μιας αυθάδικης ομορφιάς, που ήταν οικεία και προσιτή.
Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου εκφράζει τα βαθιά του συλλυπητήρια στους οικείους της», αναφέρει το ΕΚΚ στο συλλυπητήριο μήνυμά του.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πλειστηριασμοί: Εμβληματικά ακίνητα που άλλαξαν χέρια με μεγάλο «discount»
- Αυξήσεις μισθών στα σώματα ασφαλείας: Ερώτηση ετοιμάζουν γαλάζιοι βουλευτές
- Ο υποκριτής Κικίλιας, τα βαριά πορτοφόλια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το Helikon και ο ΑΔΜΗΕ, το παρασκήνιο με την Phos Bank και την Εκκλησία, τι συμβαίνει με τον manager Μπρουμίδη, το νέο χάος στις Σπέτσες και ένα εφοπλιστικό quiz
- Ντόναλντ Τραμπ και Ευρωπαίοι προμηθευτές
