ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ήθελε να γιορτάσει τον έρωτά του στην Ακρόπολη ένα ζευγάρι ανδρών και μάλιστα εμπράκτως, κάτι το οποίο και πέτυχε! Προς επιβεβαίωση μάλιστα του γεγονότος γυρίστηκε και ταινία με τους δύο άνδρες σε περίπτυξη και με τον τίτλο «Ξεπαρθενών».
Ουδείς τους αντιλήφθηκε από τους φύλακες του αρχαιολογικού χώρου και το γεγονός του ομοφυλοφιλικού έρωτα εν υπαίθρω και σε κοινή θέα δεν θα γινόταν γνωστό, αν οι «δημιουργοί» της ταινίας δεν την κοινοποιούσαν οι ίδιοι με το επιχείρημα μάλιστα, ότι πρόκειται για «έργο τέχνης που αποτελεί και πολιτική δράση»!
Να σημειωθεί, ότι αυτή η πολύ μικρή ταινία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 17 Δεκεμβρίου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης αλλά τώρα κάνει …καριέρα και στο διαδίκτυο.
Η ταινία είναι παράνομη, λέει το υπουργείο Πολιτισμού όμως. «Για τις συγκεκριμένες σκηνές προφανώς δεν έχει δοθεί καμία άδεια από τις καθ΄ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης δεν προσφέρεται για κανενός είδους ακτιβιστική ή άλλη δραστηριότητα, η οποία προσβάλλει και συμπεριφέρεται ασεβώς στο μνημείο», είναι η απάντησή του.
Προσθέτοντας, ότι γίνεται ήδη προκαταρτική εξέταση ώστε να αποδοθούν ευθύνες. Γιατί η Ακρόπολη μπορεί να είναι ένας μεγάλος αρχαιολογικός χώρος διαθέτει όμως και μεγάλο αριθμό φυλάκων που οφείλουν ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουν τι συμβαίνει στην έκτασή του.
Εξάλλου στο βίντεο φαίνονται και μέλη της παρέας να κινούνται στον βράχο ανεμίζοντας σημαία της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Ούτε αυτοί έγιναν αντιληπτοί;
Για το γύρισμα, όπως είναι φανερό, οι φίλοι του ζευγαριού σχημάτισαν έναν πυκνό κλοιό γύρω του ώστε να μην είναι ορατή η περίπτυξη από μακριά . Προφανώς εξάλλου χρησιμοποιήθηκε μια μικρή μηχανή.
Σύμφωνα με το «σενάριο» μία παρέα φίλων αφού έχει ολοκληρώσει την πεζοπορία της απολαμβάνει το ηλιοβασίλεμα και αναπολεί εικόνες ανεμελιάς, αλητείας, τόλμης και έρωτα από το παρελθόν.
Έτσι το «ιδεολογικό» της υπόβαθρο χτίζεται ως εξής: «Η παρέα αποφασίζει να μεσολαβήσει ώστε όσα λέγονται να μην είναι μόνο μνήμες. Ό,τι αξίζει γι’ αυτήν να έχει παρόν και μέλλον επίσης. Μέσα από τη συντροφικότητα, το χιούμορ, το κέντρισμα του αισθησιασμού η παρέα συντροφεύει τα μέλη της να βιώσουν τον ερωτισμό σε δημόσια μέρη, όπως παλιά. Μαζί, ο δημόσιος χώρος που είναι φορτισμένος με τα στοιχεία ενός πατριαρχικού και εθνικιστικού πλαισίου αποχτά ρωγμές, για να αναδυθεί ακριβώς αυτός ο ερωτισμός»
Οι δημιουργοί της είναι άγνωστοι επί του παρόντος, δηλώνουν άλλωστε, ότι πρόκειται για ανεξάρτητη παραγωγή, χωρίς εμπορικούς σκοπούς.
Αυτό βεβαίως δεν τους απαλλάσσει από την παράνομη χρήση του χώρου, για την οποία απαιτείται, σε κάθε περίπτωση, άδεια του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.
Φυσικά κανείς τους δεν θα έφθανε ως εκεί…