Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bons Vivants

Καμχή, Ζουμπουλάκη, Πανάς, ελβετικά ρολόγια: Μόδα και Τέχνη

Καμχή, Ζουμπουλάκη, Πανάς, ελβετικά ρολόγια: Μόδα και Τέχνη

Οι δημιουργοί της Ωκεανίδας, Στο κέντρο διακρίνεται η Δάφνη Ζουμπουλάκη και δεξιά της ο Γιώργος Διβάνης.

Τα πιο σημαντικά νέα στο χώρο της Τέχνης και στη βιομηχανία της μόδας την εβδομάδα που πέρασε, εν συντομία.

 

Ο Γιώργος Διβάνης και η Δάφνη Ζουμπουλάκη με  άλλους συνδιοργανωτές από το Ναυταθλητικό όμιλο 78, «φιλοτέχνησαν» το θαλάσσιο ορίζοντα με εξαίσια σκάφη στη φετινή Ωκεανίδα 2024.

Κλασσικά σκάφη, ελληνικά καΐκια και παραδοσιακά σκαριά, σύγχρονα κλασσικά σκάφη, καθώς και παραδοσιακές λέμβοι, ακόμη και Dinghies με όλο το κάλλος της ξυλοναυπηγικής τέχνης συναγωνίστηκαν στο πέλαγος.

Δείτε το video στο TikTok του mononews.gr:

@mononews.gr #fashion #art #businessoffashion #moncler #rolex #athenee #zoumboulakisgallery #rebeccacamhigallery #gallery #iwcwatches #news #business #greece #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος mononews.gr

Φέτος, και με τον Χρύσανθο Πανά στο κόλπο, οι διοργανωτές μπόρεσαν να στηρίξουν το ναυταθλητισμό περαιτέρω.

Σε πιο επίσημο πολιτιστικό πλαίσιο, ο Νέλλος Κανελλόπουλος συνεχίζει την παράδοση της οικογένειάς του και συγκεκριμένα το όραμα του αείμνηστου Παύλου Κανελλόπουλου.

Από την άλλη, όσον αφορά τη βιομηχανία της μόδας, η Κίνα εξακολουθεί να προβληματίζει τη βιομηχανία της μόδας, με μία φωτεινή εξαίρεση…

@minculturegr @nelloscan

Ανοιχτά του Island

Πραγματοποιήθηκαν οι εντυπωσιακοί αγώνες Κλασικών και Παραδοσιακών Σκαφών ΩΚΕΑΝΙΔΑ 2024 (19 και 20 Οκτωβρίου 2024) στο θαλάσσιο χώρο της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Διοργανώνεται ετησίως από την Δάφνη Ζουμπουλάκη και τον Γιώργο Διβάνη μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε φέτος η πρωτότυπη έκθεση Surfing on the Art Waves.

Φίλιππος Θεοδωρίδης. Φωτό M. Markezi @zoumboulakis_contemporary

Μεταχειρισμένες σανίδες του σερφ αποτέλεσαν πρωτότυπο καμβά για έξι δημιουργούς που με την καλλιτεχνική τους διάνυα τις μεταμόρφωσαν σε έργα τέχνης. Οι φιλοτεχνημένες σανίδες που ταξίδεψαν από την Ικαρία, αποκτούν νέα μορφή, εμβαπτίζονται σε νέο εικαστικό είδος.

Συμμετέχοντες καλλιτέχνες -ανερχόμενοι και καταξιωμένοι: Ιόλη Βλαχάκη, Φίλιππος Θεοδωρίδης, Βασίλης Μιχόπουλος, Χριστιάνα Οικονόμου, Cacao Rocks, Lil Koni (ακα Κωνσταντίνος Πανάς, ο γνωστός ράπερ μουσικός, νυν φοιτητής στην ΑΣΚΤ, γιος του ιδιοκτήτη του Athénée και του Island Χρύσανθου Πανά και της σχεδιάστριας κοσμήματος Έλενας Σύρακα).

Οι ζωγραφισμένες σανίδες παρουσιάστηκαν στις βιτρίνες του Athénée (Βουκουρεστίου 9, Αθήνα 106 71). Μέρος των εσόδων από την πώλησή ενίσχυσε εθελοντικές ομάδες και καινοτόμους οργανισμούς που στηρίζουν καΐκια και το άθλημα της ιστιοπλοΐας.

Lil_Koni (φωτό Μ. Markezi) @zoumboulakis_contemporary

Η κυρία Τεπενδρή επιστρέφει

Η Ρεβέκκα Καχμή στην ομώνυμη αίθουσα τέχνης της παρουσιάζει τον Κωνσταντίνο Κακανιά στην αναδρομική έκθεση Θεϊκή διαταραχή προσωπικότητας (Divine Personality Disorder) υπονοώντας το γνωστό (αυτο)ειρωνικό και παιγνιώδες ύφος του.

Αποδομεί τον μικροαστισμό, τα ταμπού, την επιδερμικότητα και τις ανασφάλειες της σύγχρονης κοινωνίας. Η αναδρομική έκθεση φιλοξενεί ζωγραφικούς πίνακες, εικονογραφήσεις περιοδικών, γλυπτά, φωτογραφίες και ηχογραφήσεις από το 1996 έως σήμερα.

Ξεχωρίζει βέβαια ανάμεσά τους, η ιδιοφυής κυρία Τεπενδρή, το άλτερ έγκο του. Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς απέκτησε διεθνή φήμη με τα σκίτσα της διάσημης καρικατούρας, που στον χώρο των εικαστικών ανάγεται σε κάτι αντίστοιχο της μαντάμ Σουσού.

Ορισμένοι τον ταυτίζουν μαζί της. Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς ωστόσο υπήρξε πάντα πολυσχιδής, κοινωνικά ευαίσθητος, καίριος και ευρύτερος καλλιτέχνης. Το αποδεικνύει πρόδηλα η έκθεση που διοργανώνεται από εχθές στην Αίθουσα Τέχνης Ρεβέκκα Καμχή.

Για πρώτη φορά όλη η γκάμα του έργου του συμπυκνώνεται σε μία έκθεση.

Πληροφορίες

Λεωνίδου 9, Μεταξουργείο

+30 210 5233049
Τρίτη – Παρασκευή 12-6 μμ
Σάββατο: 12-4 μμ

Νεον κυρία Τεπενδρή @rebeccacamhigallery, @konstantinkakanias

Επίσκεψη στην Αθήνα

Το εμβληματικό έργο του Δανού ζωγράφου Καρλ Μπλοχ (1834-1890), ο Προμηθέας Λυόμενος», ταξιδεύει για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Παρουσιάζεται στο Μουσείο Παύλου και Αλεξάνδρας Κανελλοπούλου στο πλαίσιο συνεργασίας με το υπουργείο Πολιτισμού (τη Διεύθυνση Συντήρησης Αρχαίων και Νεωτέρων Μνημείων και τη Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς).

Tα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν πριν από μία εβδομάδα από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και τον πρόεδρο Δ.Σ. στο Ίδρυμα Παύλου και Αλεξάνδρας Κανελλοπούλου, Νέλλο Κανελλόπουλο.

Η έκθεση θα διαρκέσει έως την Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2025.

@canellopoulosfoundation @minculturegr

Η Ελβετία δεν αρέσει στην Κίνα;

Η Ένωση της βιομηχανίας ελβετών ωρολογοποιών (Federation of the Swiss Watch Industry) ανακοίνωσΕ πτώση εξαγωγών μεγέθους 12.4 τοις εκατό στα δυόμιση δισεκατομμύρια δολάρια (2,1 ελβετικά φράγκα) εν συγκρίσει με τα αντίστοιχα νούμερα του προηγούμενου χρόνου. Αναλόγως, οι εισαγωγές στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ έπεσαν από πενήντα στα τριάντα πέντε τοις εκατό.

@rolex
@iwcwatches

Mοncler, η εξαίρεση

Η τελευταία έκδοση του ετήσιου θεάματος Genius Project της εταιρείας πολυτελούς ένδυσης Moncler ολοκληρώθηκε στν Σανγκάι το περασμένο Σάββατο, επιστρατεύοντας ξανά τους πιο ακριβοπληρωμένους διάσημους της στιγμής.

Ο CEO της Moncler Ρέμο Ρουφίνι (Remo Ruffini) επιμένει στην Κίνα. Το πρώτο της κατάστημα στην Κίνα εγκαινιάστηκε το 2009 και σήμερα μετράει περισσότερες από σαράντα πέντε μπουτίκ.

Moncler Genius @moncler

Παρά τη διάχυτη ανασφάλεια στη μεσαία τάξη της χώρας και τις δηλώσεις της κινεζικής κυβέρνησης ότι θα επιτεθεί σε εξόφθαλμες επιδείξεις πλούτου, η Moncler σημειώνει σταθερή κερδοφορία.

Έτσι αποτελεί εξαίρεση ανάμεσα στις εταιρείες πολυτελούς μόδας που μετρούν αξιοσημείωτες απώλειες εξαιτίας του αρνητικού κλίματος στην Κίνα.

@moncler
@moncler

Με πιο έντονο παράδειγμα τον γαλλικό όμιλο Kering (Gucci, Saint Laurent, Balenciaga). Ειδικά στον Gucci, οι πωλήσεις στο τρίτο τετράμηνο βρίσκονται πεσμένες κατά δεκάξι τοις εκατό στα τρία κόμμα εβδομήντα οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ σε συγκριτικά μεγέθη σε όλη την αγορά.

Διαβάστε επίσης:

Οδυσσέας Ζώρας: Το πανεπιστήμιο ως «δεύτερη οικογένεια»

Καστανιώτης, Βρανοπούλου, Prada στο φεγγάρι: Μόδα και Τέχνη

Στεφανία Φραγκίστα: Εμπορική κίνηση προς τα εμπρός