Ο Κωνσταντίνος Ρήγος τοποθετείται πρόεδρος στο νέο διοικητικό συμβούλιο της Κρατικής σχολής ορχηστρικής τέχνης (ΚΣΟΤ), που ανακοινώθηκε εχθές από το ΥΠΠΟΑ.

Ο Κ. Ρήγος που έχει και ο ίδιος αποφοιτήσει από την ίδια σχολή, παραμένει πάντα καλλιτεχνικός διευθυντής του μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (με την οποία συνεργάζεται από το 2007), έχοντας ήδη αποδείξει τα πρώτα εχέγγυα αποτελεσματικότητας. Το 2017 σκηνοθέτησε το μιούζικαλ Ερωτόκριτος του Δημήτρη Μαραμή, έπειτα από παραγγελία της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ ενώ για τη σεζόν 2018 – 2019 παρουσίασε τα έργα Λίμνη των κύκνων και Γάμοι  (μέρος του τρίπτυχου Από τη Ρωσία με αγάπη). Σκηνοθέτησε και χορογράφησε την όπερα  Τραβιάτα που παρουσιάστηκε φέτος το καλοκαίρι στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού. Έχει επίσης διατελέσει καλλιτεχνικός υπεύθυνος του Χοροθεάτρου του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος (2001-05), για το οποίο χορογράφησε έντεκα έργα.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος απέκτησε φήμη ως ιδρυτής του χοροθεάτρου Οκτάνα το οποίο ίδρυσε το 1990 παρουσιάζοντας πρωτοποριακές χορογραφίες σύγχρονου χορού. Πολυβραβευμένος με πλήθος έργων του που έχουν κατά καιρούς παρουσιαστεί στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, στο Εθνικό Θέατρο, στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μεταξύ πολλών άλλων καθώς και σε περισσότερα από σαράντα διεθνή φεστιβάλ.

Οι χορογραφίες του εξακολουθούν να διδάσκονται στην ΚΣΟΤ. Σε συνδυασμό με την επιτυχημένη πορεία του σε όλους τους φορείς και τις τέχνες που υπηρέτησε (έχει σκηνοθετήσει ακόμη και μιούζικαλ), οι σπουδές του στα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών οπωσδήποτε προσδίδουν μία επιπλέον νότα αισιοδοξίας και σιγουριάς για το μέλλον το οποίο επιφυλάσσεται για την πολύπαθη Κρατική σχολή χορού.

Το νέο Δ.Σ. το οποίο θα συνδράμει το έργο της διευθύντριας της ΚΣΟΤ Βίκυς Μαραγκοπούλου, πλαισιώνεται επίσης από την Βικτώρια Ζυγούρου Καρτάλη, μόνιμη υπάλληλο του Δήμου Αθηναίων, επί του παρόντος στον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Άθλησης. Έχει σπουδές σε θέματα επικοινωνίας και ελληνικού πολιτισμού και εμπειρία σε θέματα πολιτισμού, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων αφού ασχολείται με τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και εικαστικών εκθέσεων στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων. Διετέλεσε μέλος της οργανωτικής επιτροπής για τον εορτασμό της νέας χιλιετίας, μέλος της οργανωτικής επιτροπής της Biennale νέων δημιουργών της Ευρώπης και της Μεσογείου και υπεύθυνη προγραμματικών συνεργασιών με διεθνείς φορείς. Υποστήριξε τις διεθνείς και δημόσιες σχέσεις στα Υπουργεία Αιγαίου, Εξωτερικών και Πολιτισμού, καθώς και στην Εθνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Έχει δραστηριότητα στο Αρσάκειο σχολείο και με τη Συντονιστική Επιτροπή Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ιδιωτικών Σχολείων Ελλάδος.

Ο Χρήστος Λάζος που έχει διακριθεί ως διαχειριστής σε διάφορες θέσεις ευθύνης του ευρύτερου Πολιτισμού σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Ναντέρ, με μεταπτυχιακές σπουδές στις πολιτικές επιστήμες στη Σορβόννη, στο Παρίσι. Από το 1982 ως το 1986, εργάστηκε στο Υπουργείο Πολιτισμού, σύμβουλος στη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, έχοντας την ευθύνη για τα προγράμματα πολιτιστικών δραστηριοτήτων και ελεύθερου χρόνου των νέων. Το 1985, σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Καλαμάτας Σταύρο Μπένο, επεξεργάστηκε την ιδέα, τη νομική μορφή, την οργάνωση, το πρόγραμμα, τον προϋπολογισμό και τη στελέχωση της «Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης Καλαμάτας» (ΔΕΠΑΚ), η οποία αποτέλεσε πρότυπο για τη δημιουργία πολιτιστικών φορέων σε πολλούς δήμους της χώρας. Από το 1991 ως το 1999 εργάστηκε στις Βρυξέλλες, ως στέλεχος της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στους τομείς της νεότητας, της εκπαίδευσης και του πολιτισμού. Από τον Ιανουάριο του 1999 ως τον Ιούνιο του 2004, θήτευσε ως διευθυντής στο Εθνικό Κέντρο Βιβλίο. Σε συνεργασία με την UNESCO και την Εταιρεία Συγγραφέων, ανέλαβε την πρωτοβουλία για την καθιέρωση της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου. Από το 2004 ως το 2007 διετέλεσε Προϊστάμενος Γραμματείας της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ). Από το 2008 είναι ιδρυτικό μέλος και εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου «Διάζωμα».

Η αρχιτέκτονας Ελένη Τζάνου έχει εξειδικευτεί στον σχεδιασμό, συντονισμό και διαχείριση για ένα ευρύ φάσμα έργων διαφόρων μεγεθών και τύπων, όπως εκπαιδευτικά κτήρια, κέντρα τέχνης και πολιτισμού, αποκαταστάσεις ιστορικών κτηρίων και μνημείων κ.α. Έχει συνεργαστεί με Διεθνή Μελετητικά Γραφεία για μερικά από τα σημαντικότερα έργα που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα: Μεταξύ των έργων που ανέλαβε ως Υπεύθυνη Αρχιτεκτονικής μελέτης, περιλαμβάνονται το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, η Αισθητική Ενοποίηση του ΟΑΚΑ και το Δημοτικό Πάρκο Καλλιθέας Αθλητισμού και Αναψυχής. Αποφοίτησε από την Ανώτατη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Αρχιτεκτονική Συντήρηση Κτηρίων από πανεπιστήμιο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Χριστόφορος Χριστοφής μεγάλωσε στην Αθήνα και σπούδασε στο Παρίσι, στην Σορβόννη, Ιστορία και Φιλοσοφία, καθώς και κινηματογράφο. Εργάστηκε στην Ιταλία, στο Σπολέτο, ως βοηθός του Τζιάν Κάρλο Μενότι (Gian Carlo Menotti) ενώ απέκτησε και εμπειρία ως μαθητής της σκηνογράφου Λίλα Ντε Νόμπιλι (Lila de Nobili) στο Παρίσι. Έγινε πγνωστός ως σκηνοθέτης σε ταινίες όπως η Περιπλάνηση και η Ρόζα, οι οποίες συμμετείχαν σε διεθνή φεστιβάλ (Κάννες  Ρότερνταμ,  Νέας Υόρκης), με θετικές κριτικές στον διεθνή και ελληνικό Τύπο. Σημαντική η συνεργασία του με σύγχρονους μουσικούς όπως η Ελένη Καραΐνδρου, ο Περικλής Κούκος και ο Γιάννης Δροσίτης. Στην Ιταλία και τη Γαλλία συνεργάστηκε με συνθέτες όπως ο Antonio Cericcola και o Marion Kouzan ανεβάζοντας έργα τους σε παγκόσμιες πρεμιέρες. Έχει γράψει εννέα θεατρικά έργα (Η Χρυσόμυγα ανέβηκε και στο Old Vic του Λονδίνου με τίτλο MayFly το 2000), νουβέλες και λιμπρέτα. Στην τηλεόραση υπέγραψε τη σκηνοθεσία των σειρών Χαμένη Άνοιξη του Στρατή Τσίρκα και Βιζυηνός – η σιωπή των αγγέλων – για την ΕΡΤ1. Διασκεύασε και σκηνοθέτησε για το θέατρο, έργα πρόζας από την γαλλική και γερμανική λογοτεχνία καθώς και την Ασπίδα του Μενάνδρου. Το 2018 ανέβασε σε δική του μετάφραση και σκηνοθεσία, το μουσικό δράμα του Igor Stravinski  Ιστορία του Στρατιώτη.