ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σ’ έναν κόσμο όπου η χειραγώγηση της εικόνας και η παραπληροφόρηση δεν παύουν να γνωρίζουν ολοένα μεγαλύτερη διάδοση, το επίθετο «authentic» (αυθεντικός -ή -ό) ήταν η λέξη που αναζητήθηκε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στις ΗΠΑ στην ψηφιακή έκδοση του λεξικού αγγλικών Merriam-Webster, ανακοίνωσε χθες Δευτέρα η συντακτική ομάδα του ιστοτόπου.
Το λήμμα της συγκεκριμένης λέξης ήταν αυτό που συμβουλεύτηκαν περισσότερο οι χρήστες, ανέφερε σε ανάρτησή της η συντακτική ομάδα της ψηφιακής έκδοσης του λεξικού, κρίνοντας πως το γεγονός αντανακλά τις ανησυχίες των Αμερικανών για την τεχνητή νοημοσύνη, την ταυτότητα, ή τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως επισημαίνεται στο κείμενο, διασημότητες με τεράστια προβολή, όπως η τραγουδίστρια Τέιλορ Σουίφτ, επέμειναν φέτος στη σημασία που έχει να είναι κανείς αυθεντικός.
Εξάλλου ο μεγιστάνας Ίλον Μασκ, που επίσης απασχολεί συχνά τα μέσα ενημέρωσης, κάλεσε ηγέτες και όσους παίρνουν αποφάσεις να εκφράζονται στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης «με αυθεντικό τρόπο».
Το λήμμα της λέξης ξεπέρασε σε αριθμό τις αναζητήσεις για τη λέξη «deepfake», η οποία περιγράφει την πειστική παραποίηση του περιεχομένου ηχητικών καταγραφών ή βίντεο.
Ανάμεσα στα λήμματα με τις περισσότερες αναζητήσεις και επισκέψεις φιγουράρει επίσης η λέξη «coronation» (στέψη), το ενδιαφέρον απογειώθηκε την περίοδο που ανέβηκε στον θρόνο ο μονάρχης Κάρολος Γ΄ στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Μάιο, πάντα κατά τη συντακτική ομάδα του λεξικού.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike