ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ξεκινώντας από το ρεπορτάζ του σταθμού, σύμφωνα με το οποίο 10 κάτοικοι του Βλοχού Καρδίτσας ζουν δίπλα στο νεκροταφείο, ο κ. Βορίδης διαβεβαίωσε πως «θα το δούμε αμέσως», προσθέτοντας:
«Η γενικότερη εικόνα που έχω είναι ότι όποιος έχει ζητήσει να μετακινηθεί, να του βρεθεί κατάλυμα να μείνει, αυτά έχουν τακτοποιηθεί».
Όσον αφορά τα πνιγμένα ζώα, έως σήμερα «έχουν μαζευτεί 35.000 ως 40.000 ζώα», ενώ μέχρι στιγμής «τα δηλωμένα στον ΕΛΓΑ είναι 75.000, αυτά θέλουν και μία διασταύρωση». Υπογράμμισε, πάντως, τη δυσκολία πρόσβασης σε κάποια μαντριά. Από αυτά για τα οποία υπάρχει η δυνατότητα περισυλλογής, «ίσως υπάρχουν ακόμη 2.000 ζώα, αλλά θα μαζευτούν και αυτά σήμερα».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο υπουργός διαφώνησε με την παρατήρηση ότι δεν υπάρχει συντονισμός την επόμενη ημέρα. Η πραγματικότητα είναι, αντέτεινε, ότι «είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα και πολύ μεγάλες οι καταστροφές». Για την Εθνική Οδό φερ’ ειπείν, «το πλημμυρικό φαινόμενο είναι ακόμη εν εξελίξει και δεν μπορεί να γίνει κάτι», δήλωσε.
Σε ερώτηση εάν η πολιτεία ήταν έτοιμη, (εάν) αντί του «Daniel», την περιοχή έπληττε μία κακοκαιρία μεγέθους «Ιανού», ο κ. Βορίδης απάντησε:
«Ναι ήμασταν, δεν θα είχαμε αυτές τις καταστροφές». Εξαιτίας, μάλιστα, των μέτρων που είχαν ληφθεί, «η Καρδίτσα επλήγη λιγότερο», σημείωσε. Σε αυτό το σημείο απέρριψε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να έσπασαν σκοπίμως αναχώματα, ώστε να διοχετευθεί το νερό στον κάμπο, σώζοντας, έτσι, την πόλη της Καρδίτσας. Σε κάθε περίπτωση, «η κυρία εισαγγελεύς θα κάνει το έργο της», συμπλήρωσε.
Απαντώντας στο ερώτημα εάν η Νέα Δημοκρατία θα στηρίξει υποψηφίους στη Θεσσαλία, οι οποίοι ελέγχονται από τη δικαιοσύνη, ανέφερε πως άλλο πράγμα η εισαγγελική παραγγελία και άλλο η κατηγορία. Εάν και όταν φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο, «βεβαίως και υπάρχουν ζητήματα για τα πολιτικά πρόσωπα, τα οποία βαρύνονται με τέτοιου είδους κατηγορίες», τόνισε.
Σε σχέση με τις λεγόμενες «κίτρινες κάρτες» της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα αντιπλημμυρικά έργα, ο υπουργός Επικρατείας διευκρίνισε:
«Μας εγκαλούσαν όχι για απουσία αντιπλημμυρικών έργων αλλά για μια καθυστέρηση επικαιροποίησης σχεδίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αντιπλημμυρικά έργα». Ειδικά για τη γέφυρα του Ξηριά, που κατασκευάσθηκε εκ νέου αλλά κατέρρευσε ξανά, επεσήμανε ότι θα πρέπει να δει κανείς τις προδιαγραφές της γέφυρας, για ποια φορτία, δηλαδή, ήταν φτιαγμένη.
Διαβάστε επίσης:
Βόλος: Χωρίς πόσιμο νερό για 10η μέρα – Κίνδυνος για υπερχείλιση της λίμνης Κάρλας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι ζητάει ο Μασκ για να δουλέψεις στο υπουργείο κυβερνητικής αποτελεσματικότητας
- Αντίστροφη μέτρηση για την αξιολόγηση της Fitch – Περιορισμένες προσδοκίες για αναβάθμιση – Αποκαλυπτήρια στις 22 Νοεμβρίου
- Prem Watsa: Τα χρυσά μερίσματα των €400 εκατ. από την επένδυση στη Eurolife
- Metlen: Ανοίγει ο δρόμος των επιχορηγήσεων για την επένδυση βωξίτη-γάλλιου-αλουμίνας ως Εμβληματική Επένδυση