ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η θάλασσα της Μεσογείου δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι μια θάλασσα στην οποία θα υψώνονται φράχτες, αλλά θα πρέπει να είναι μια θάλασσα, ομαλής, ήρεμης και ασφαλούς επικοινωνίας και συγκοινωνίας» υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων στη Βουλή.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει το Λιμενικό Σώμα το οποίο εποπτεύουμε, είναι ξεκάθαρα η μεγάλη πρόκληση του μεταναστευτικού. Έχουμε ζήσει διάφορες φάσεις σε αυτή την ιστορία, και σήμερα παραλαμβάνουμε το υπουργείο Ναυτιλίας, σε μια φάση που οι μεταναστευτικές ροές έχουν περιοριστεί σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, στη θάλασσα», είπε ο κ. Βαρβιτσιώτης και πρόσθεσε: «Θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι και το Λιμενικό Σώμα να συνεχίσει με επάρκεια το έργο του, όπως το κάνει, δηλαδή να προστατεύει τα θαλάσσια σύνορα της Ευρώπης και να σώζει τις ζωές στη θάλασσα».
Στο σημείο αυτό, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στο ίδιο κλίμα και με τη χθεσινή ομιλία του πρωθυπουργού, ζήτησε τη στήριξη του ηθικού και του έργου που παράγει το Λιμενικό Σώμα, λέγοντας ότι «δεν πρέπει να δώσουμε λαβή σε εκείνους που θέλουν να παρουσιάσουν μια ψεύτικη εικόνα που αμαυρώνει το ηθικό και τον ανθρωπισμό που διακατέχει τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, τα οποία με αυταπάρνηση καθημερινά επιτελούν το καθήκον τους στη θάλασσα του Αιγαίου, του Ιουνίου και του Κρητικού Πελάγους».
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ξεκαθάρισε ότι το υπουργείο είναι «ανοιχτό» στο διάλογο, με όλους τους φορείς, «με σεβασμό και στους επιχειρηματίες της θάλασσας, με σεβασμό και στους ναυτικούς, γιατί δεν υπάρχει ελληνική ναυτιλία χωρίς Έλληνες ναυτικούς, και δεν υπάρχουν καράβια με ελληνική σημαία, αν δεν έχουν ελληνική παρουσία, στο κατάστρωμα και στη γέφυρα».
Στόχος κεντρικός, όπως εξάλλου ανέφερε ο υπουργός, είναι η μεγέθυνση της συμμετοχής της ναυτιλίας στο πλαίσιο της εθνικής οικονομίας. Στόχος είναι εξάλλου, να αναμορφωθεί το σύστημα διαχείρισης και διοίκησης των λιμένων, ώστε να αποκτήσουν τον ρόλο που τους αξίζει.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης αναφέρθηκε στην ηλεκτρονική επιτήρηση των θαλασσίων συνόρων, στην αναβάθμιση του ακτοπλοϊκού στόλου που πρέπει να μπει στην πράσινη εποχή, στην υδροδοτική επάρκεια των νησιών. Μέλημα είναι παράλληλα να μπουν περισσότεροι νέοι στο επάγγελμα, να γίνει η ναυτική εκπαίδευση περισσότερο ανταγωνιστική.
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναφέρθηκε στους θανάτους από πνιγμούς αυτή την περίοδο. Πρόκειται, όπως είπε, κυρίως για ηλικιωμένους. «Προσοχή, είναι αμαρτία 350 άνθρωποι το χρόνο να πνίγονται στη θάλασσα, ως επί το πλείστον άνθρωποι μεγάλης ηλικίας που υπερεκτιμούν τις δυνατότητες τους. Είναι κοινωνικό ζήτημα να προστατεύσουμε όσες περισσότερες ζωές μπορούμε», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Σκέρτσος: Οι 10 μεταρρυθμίσεις για τη μείωση της απόστασης της Ελλάδας από την Ευρώπη
Φλωρίδης: «Περίεργες» διατάξεις του Ποινικού Κώδικα θα αλλάξουν
Χρυσοχοΐδης: Δρομολογούνται άμεσα προσλήψεις 250 ατόμων για πληρώματα ασθενοφόρων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μισθοί και ανεργία – Τα δυο μεγάλα στοιχήματα του προϋπολογισμού
- Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους
- Ο Χάρης Βαφειάς στο My Story: Το πάθος με τα αυτοκίνητα, γιατί πούλησε τα supercars, η τραπ, οι φιλίες και το Dragon’s Den ως ψυχοθεραπεία
- ΟΤΕ: Αποχωρήσεις στελεχών με τη σφραγίδα του Κώστα Νεμπή