ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου καθώς και στον ποιοτικό τουρισμό επενδύει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με την στήριξη και τη συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού.
Στην σύσκεψη που ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ο κ. Τζιτζικώστας και ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας συζήτησαν για το πως μπορεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η πρώτη σε αφίξεις τουριστών τα τελευταία τρία χρόνια, μπορεί να γίνει προορισμός 365 ημερών.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μπορεί να στηρίζεται στον 12μηνο τουρισμό γιατί απλά έχει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να το κάνει» δήλωσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, με τον κ. Κικίλια συζήτησαν για τις νέες δράσεις προβολής στις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις για την προβολή της Ελλάδας αλλά και της Κεντρικής Μακεδονίας ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός.
Κρουαζιέρα, Ιαματικός και ιατρικός Τουρισμός
Στο πλαίσιο της συζήτησής τους εξέτασαν τις προοπτικές ανάδειξης μορφών τουρισμού που μέχρι τώρα δεν είχαν αξιοποιηθεί επαρκώς.
«Αναφέρομαι στον τουρισμό κρουαζιέρας, στον ιατρικό, στον ιαματικό τουρισμό » δήλωσε ο κ. Τζιτζικώστας λέγοντας ότι ο τουρισμός είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας.
«Καλός τουρισμός σημαίνει καλές και πολλές θέσεις εργασίας, σημαίνει αύξηση του τοπικού εισοδήματος» δήλωσε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Νέα καμπάνια
Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε και στη νέα καμπάνια προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας η οποία θα ξεκινήσει στο τέλος του μήνα και θα προβάλλεται τα επόμενα χρόνια.
Αναβάθμιση υποδομών, home port το λιμάνι
Για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει τόσο η πόλη της Θεσσαλονίκης όσο και γενικότερα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα είναι home port και hub με την κρουαζιέρα που ξεκίνησε πριν λίγες εβδομάδες, και μαζί με την αναβάθμιση του αεροδρομίου, τη δυνατότητα που έχουν οι επισκέπτες και οι τουρίστες να επισκεφτούν εξαιρετικά ξενοδοχεία, είμαι πεπεισμένος ότι ο τουρισμός θα δώσει όχι μόνο σε ποσότητα αλλά και ποιότητα » δήλωσε ο κ. Κικίλιας αναφερόμενος και στη γαστρονομία της περιοχής, στον θρησκευτικό τουρισμό, στον ιαματικό κτλ.
Ενίσχυση για το τελευταίο τρίμηνο του τουρισμού
Ο κ. Κικίλιας, εκτός από το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» αναφέρθηκε και στις υπόλοιπες μορφές τουρισμού.
«Αναγγέλλω ότι δια μέσω του ΕΟΤ και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα προσπαθήσουμε και σ’ αυτό το τελευταίο τρίμηνο που είναι δύσκολο για τον τουρισμό, να περάσουμε το μήνυμα σε όλες τις αγορές για τις εκπληκτικές ομορφιές της Μακεδονίας και για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, ώστε αυτοί που επιδιώκουν να κάνουν διακοπές να την προτιμήσουν» δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Πηγή: GR Times
Διαβάστε επίσης:
Αpple: Στις 14 Σεπτεμβρίου η παρουσίαση των νέων iPhones – Όλα όσα έχουν γίνει γνωστά
Κώστας Σκρέκας: Το τίμημα για το 49% του ΔΕΔΔΗΕ θα είναι καλύτερο από ότι θα περιμέναμε