Τη συστηματική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΕΔ, που εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του και αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα υποκαταστήματα, επεσήμανε σήμερα από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Πάνος Τσακλόγλου.

Απαντώντας σε ερώτημα στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, σχετικό με την μέριμνα προς τους ανέργους, ο κ. Τσακλόγλου παρουσίασε συγκεκριμένα στοιχεία του ΟΑΕΔ από τα οποία προκύπτει ότι: «Περισσότερα από 1,6 δισ. ευρώ καταβλήθηκαν σε επιδόματα, παροχές και βοηθήματα σε 750.000 ανέργους και σε 52.000 εργαζόμενες μητέρες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η δίμηνη παράταση των επιδομάτων ανεργίας για περίπου 370.000 ανέργους, οι δύο κύκλοι οικονομικής ενίσχυσης για 250.000 μακροχρόνια ανέργους και η μηνιαία αποζημίωση για 20.000 εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό και επισιτισμό παρείχαν το αναγκαίο δίχτυ ασφαλείας στους συμπολίτες μας που το είχαν περισσότερο ανάγκη».

Όπως επεσήμανε τέλος ο κ. Τσακλόγλου, «μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κ. Χατζηδάκης, παρουσίασε μαζί με τον Διοικητή του ΟΑΕΔ τη νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp που παρέχει πρόσβαση στους πολίτες σε περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω του κινητού τους τηλεφώνου».

Διαβάστε επίσης:

Τι θα καταβληθεί έως το τέλος του μήνα από e-ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΟΑΕΔ και τις υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας

Ράλι στις τιμές των βασικών μετάλλων – O χαλκός πάνω από τα 9.000 δολάρια

Σε 48ωρη απεργία από αύριο 13 ναυτεργατικά σωματεία – Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση