ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα δικαστήρια Πειραιά οδηγείται και πάλι σήμερα ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου που έσπειρε τον θάνατο στην Αίγινα, κόβοντας στα δύο τουριστικό σκάφος που μετέφερε τουρίστες στο νησάκι Μονή και σκοτώνοντας τέσσερις ανθρώπους (μεταξύ αυτών και ένα κοριτσάκι μόλις 5 ετών και τον πατέρα του), προκειμένου να απολογηθεί.
Οι νεκροί φυσικά δε γυρίζουν πίσω, όμως όλοι περιμένουν να ακούσουν τι έχει να πει ο 77χρονος και πώς θα δικαιολογήσει τις πράξεις και τις παραλείψεις του που οδήγησαν στην τραγωδία, ελπίζοντας σε απαντήσεις που θα ολοκληρώσουν το «παζλ» της υπόθεσης, για την οποία παραμένουν ακόμη πολλά αναπάντητα ερωτήματα.
Ο 77χρονος, που έχει συλληφθεί ως ο χειριστής του ταχυπλόου, κατηγορείται για ναυάγιο με πρόκληση θανάτου, διατάραξη της Θαλάσσιας Ασφάλειας με πρόκληση θανάτου και ανθρωποκτονία από αμέλεια, θα πρέπει κυρίως να απαντήσει σε δύο ερωτήματα:
– Πρώτον, υπό ποιες συνθήκες έγινε το δυστύχημα και ποια είναι η ευθύνη του; Είναι αλήθεια ότι το ταχύπλοο είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα; Είναι αλήθεια ότι ο ίδιος αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας που τον καθιστούν πρακτικά ανίκανο να οδηγεί ένα τέτοιο σκάφος (ή οποιοδήποτε όχημα); Πώς είναι δυνατό να μην είδε το τουριστικό σκάφος που βρισκόταν σε πορεία σύγκρουσης με το ταχύπλοο;
– Δεύτερον, γιατί εγκατέλειψε το σημείο του εγκλήματος χωρίς να βοηθήσει κανένα από τα θύματά του, και συνελήφθη μετά από δυόμισι ολόκληρες ώρες στην Αίγινα και όχι επιτόπου; Το ερώτημα αυτό μάλιστα αποκτά ιδιαίτερη σημασία μετά την ιατροδικαστική εξέταση στις σορούς τριών από τα θύματα, που έδειξαν ότι ο θάνατός τους προήλθε από πνιγμό και όχι από τραύματα – γεγονός που σημαίνει ότι αν κάποιος τους είχε βοηθήσει εγκαίρως, ίσως και να είχαν επιζήσει του δυστυχήματος…

Αξίζει σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε ότι αναλαμβάνοντας αρχικά την υπεράσπιση του 77χρονου (που τυγχάνει και ξάδελφός του), ο γνωστός δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος άφησε να εννοηθεί ούτε λίγο ούτε πολύ ότι την ευθύνη για το δυστύχημα φέρει ο κυβερνήτης της λάντζας (που έχασε τη ζωή του), σχολιάζοντας ότι «η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους. Βέβαια, χθες ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος αποσύρθηκε από την υπεράσπισή του, επικαλούμενος τη συγγενική του σχέση μαζί του, και μένει να δούμε αν αυτό σημαίνει και κάποια αλλαγή στην υπερασπιστική του γραμμή.
Πάντως, η μέχρι στιγμής στάση του 77χρονου προκαλεί οργή στο πανελλήνιο, καθώς φαίνεται να προσπαθεί να αποτινάξει από πάνω του τις ευθύνες για αυτό που ακόμα και ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας (ο οποίος χθες εμφανίστηκε ως… υπερασπιστής του χειριστή του ταχύπλοου, εξαίροντας την εμπειρία του και τη γνώση του της περιοχής όπου συνέβη η τραγωδία) χαρακτήρισε «εγκληματικό ανθρώπινο λάθος» το συμβάν της Αίγινας, ενώ είναι έκδηλη η ανησυχία των συγγενών των θυμάτων της τραγωδίας ότι ο θύτης δεν θα τιμωρηθεί, ή τουλάχιστον όχι όσο θα έπρεπε…
Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:
http://www.mononews.gr/politiki-antiparathesi-fonto-tin-tragodia-stin-egina/68180
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛΒΕ: Ισχυρό άλμα 10,46% στις πωλήσεις εξωτερικού το 2024
- ΜμΕ: Αυξάνονται τα όρια απαλλαγής από τον ΦΠΑ – Τα σχέδια που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών
- Νέα Ιωνία: Τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα – Πού έχει διακοπεί η κυκλοφορία
- Μητσοτάκης σε Ελληνες γιατρούς στις ΗΠΑ: Έρχεται διάταξη που αναγνωρίζει την ειδικότητα και την εξειδίκευσή σας
