Μείωση στην τιμή του εισιτηρίου στις υπεραστικές διαδρομές καθώς μειώνονται οι αποστάσεις και γρηγορότερη μετακίνηση καθώς αποσυμφορείται ο αστικός ιστός, έρχονται με την αναμόρφωση του συγκοινωνιακού σχεδιασμού σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

Όπως τονίζει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ – ΜΠΕ επιχειρείται για πρώτη φορά η ενοποίηση του σχεδιασμού των μεταφορών στην Περιφέρεια Αττικής και Θεσσαλονίκης συνδυάζοντας όλα τα υφιστάμενα μέσα μεταφοράς των πολιτών διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των πολιτών αλλά και την ευχέρεια δράσης των ίδιων των ΜΜΕ. Ο κος Βούρδας απαντά στις καταγγελίες εργαζομένων για «ιδιωτικοποιήσεις» κάνοντας λόγο για «ένα Fake επιχείρημα το οποίο δεν προκύπτει από πουθενά και για συνδικαλιστικά πυροτεχνήματα».

Επίσης, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου μιλάει για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, για την προοπτική κοινού εισιτηρίου – κάρτας που να είναι συμβατό τεχνικά σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα και αναφέρεται στις επόμενες νομοθετικές παρεμβάσεις του υπουργείου που αφορούν διπλώματα οδήγησης, υπεραστικά ΚΤΕΛ, εκσυγχρονισμός σιδηρόδρομου καθώς και στην κύρωση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Θριασίου εμπορευματικού κέντρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θεοδωράκης: Τσίπρας-Μητσοτάκης να δεσμευθούν από τώρα ότι το 2020 δεν θα πάμε ξανά σε εκλογές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιούνκερ: Δεν συγκρίνω την Ιταλία με την Ελλάδα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νίκη Τραμπ: Διορίστηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο ο Μπρετ Κάβανο