ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η εξέλιξη αυτή, όπως είπε, είναι σημαντική καθώς “δίνει τη δυνατότητα στο υπουργείο να προχωρήσει, εντός των επομένων δεκαπέντε ημερών περίπου, στην προκήρυξη των διαγωνισμών για τα έργα αποκατάστασης των ζημιών που είχαν προκαλέσει τα φαινόμενα Daniel και Elias στη Θεσσαλία”.
Όπως εξήγησε ο ίδιος, η αύξηση των πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό ήταν αναγκαία για να προχωρήσουν οι σχετικοί διαγωνισμοί, καθώς οι πόροι που έχουν δεσμευτεί από το Ταμείο Ανάκαμψης (περίπου 600 εκατ. ευρώ) δεν επαρκούν.
Υπενθυμίζεται ότι το κόστος αποκατάστασης των οδικών και σιδηροδρομικών έργων υποδομής στην περιοχή ανέρχεται σε περίπου 1,4 δισ. ευρώ. Η κατανομή αυτού του ποσού, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, είναι: 463 εκατ. ευρώ σε σιδηροδρομικά έργα, 892 εκατ. ευρώ σε οδικά έργα, και 30,5 εκατ. ευρώ σε 33 σχολικές μονάδες, το κόστος αποκατάστασης των οποίων ανέλαβε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Όπως είπε ο κ. Ταχιάος, “πρόκειται για παρεμβάσεις που θα πραγματοποιηθούν σε περίπου 2.000 σημεία της περιοχής”.
Διαβάστε επίσης:
Μουζάκης: Τι απαντά για την οφειλή 4,9 εκατ. ευρώ στην Εθνική Τράπεζα
Ολυμπιακοί Αγώνες: Θετικό δείγμα ντόπινγκ σε Ελληνίδα αθλήτρια στίβου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα