Στις προθέσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να διασφαλίσει την πίστωση των 14 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για να γίνει εφικτό να δημοπρατηθεί αυτό το έργο της ανάπλασης του ρέματος της Εσχατιάς στη Δυτική Αθήνα. Το έργο αναμένεται να δημοπρατηθεί στις αρχές του έτους. Το ζήτημα της αναμόρφωσης του ρέματος Εσχατιάς, συζητήθηκε νωρίτερα στη Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, έπειτα από ερώτηση της βουλευτού και γραμματέως της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Μαρίας Συρεγγέλα προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Παρά το γεγονός ότι τα αντιπλημμυρικά έργα στις περιοχές του Ιλίου, των Αγίων Αναργύρων και του Καματερού, αλλά και των όμορων περιοχών έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε εξέλιξη, το έργο ανάπλασης του ρέματος στις περιοχές αυτές παραμένει στάσιμο εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ανέφερε η Μαρία Συρεγγέλα, σημειώνοντας πως εξαιτίας της καθυστέρησης αυτής, οι κάτοικοι στερούνται και την απρόσκοπτη πρόσβαση και τη χρήση, αλλά και την απόλαυση του δημόσιου χώρου. «Αντί για έναν αξιοπρεπή και λειτουργικό χώρο πρασίνου -και όχι μόνο-, μικροί και μεγάλοι βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με σωρούς από μπάζα και χωμάτινα εμπόδια. Φυσικά το πρόβλημα δεν σταματά εκεί. Η περιοχή του ρέματος έχει πλέον μετατραπεί και σε εστία μόλυνσης για τους κατοίκους και παραβατικότητας. Υπάρχει έλλειψη φωτισμού.

1

Η κλειστή μορφή του τούνελ και η συνολική αμέλεια του χώρου δημιουργούν ένα επικίνδυνο περιβάλλον, που αντιλαμβανόμαστε όλες και όλοι ότι ευνοεί και την ανάπτυξη έκνομων συμπεριφορών, αλλά και πρόβλημα σε περίπτωση που υπάρξει μια μεγάλη βροχή», είπε η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ. «Η κυβέρνηση υπό την ηγεσία του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας δίνει μάχη με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών. Αυτή είναι μια ακόμα μάχη που πρέπει να δοθεί με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Δυτικής Αθήνας», ανέφερε η βουλευτής της ΝΔ.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος αναφέρθηκε στις «συστηματικές προσπάθειες που έχει καταβάλει για το πρόβλημα» η κυρία Συρεγγέλα και αναγνώρισε την ανάγκη εργασιών ανάπλασης, τα οποία θα συνοδεύουν το έργο της διευθέτησης. «Τα 14 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία είναι ο προϋπολογισμός του έργου, είναι εκεί. Είναι ένα έργο για το οποίο δεσμευόμαστε ότι στις αρχές του επομένου έτους θα έχουμε δώσει τη λύση για τον φορέα της ανάπλασης και φυσικά είναι ένα έργο το οποίο στη συνέχεια θα το συζητήσουμε ξανά με τους οικείους δήμους, γιατί έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία και οι δήμοι να το προβάλλουν στους πολίτες τους, ως ένα έργο που αναδεικνύει την περιοχή, ένα έργο που πραγματικά δίνει αξία σε κάτι που μέχρι σήμερα έχει μείνει στην εντύπωση των πάντων ως μια υποβάθμιση», ανέφερε ο κ. Ταχιάος.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στο έργο διευθέτησης του ρέματος αλλά και γενικότερα στα αντιπλημμυρικά έργα στην Αττική. «Η κυβέρνηση στην Αττική διά του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών μόνο, εκτελεί ένα γιγαντιαίο έργο, το οποίο αφορά αντιπλημμυρικές παρεμβάσεις και το οποίο υπερβαίνει τα 320 εκατομμύρια ευρώ. Το ρέμα της Εσχατιάς είχε έναν προϋπολογισμό 86.200.000 ευρώ. Δεν είναι μικροποσό, είναι τεράστιο ποσό. Στην ίδια περιοχή της Δυτικής Αττικής κάνουμε παρεμβάσεις στον Χείμαρρο της Γιαννούλας, του Αγίου Γεωργίου. Ο προϋπολογισμός είναι κάτι παραπάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ. Κάνουμε τη διευθέτηση της Καναπίτσας, είναι το ρέμα των Αχαρνών, προϋπολογισμού 23,5 εκατομμυρίων ευρώ. Και αν πάμε Ανατολικά, έχουμε την οριοθέτηση και διευθέτηση του ρέματος Ραφήνας, τη διευθέτηση του ρέματος του Ερασίνου και τη διευθέτηση του ρέματος του Αγίου Γεωργίου. Και έχουμε και άλλα έργα τα οποία εκπονούμε μέσω των οδικών παραχωρήσεων είτε στο πλαίσιο της Αττικής Οδού είτε της Ολυμπίας Οδού στα όρια της Αττικής ή του Βαθέου», είπε ο Νίκος Ταχιάος.

Διαβάστε επίσης:

Θεοδωρικάκος: Κεντρικός ο ρόλος της Θεσσαλίας στον παραγωγικό μετασχηματισμό της οικονομίας

Σπανάκης: Έμφαση στην εκπαίδευση υπαλλήλων αυτοδιοίκησης για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών

Κακοκαιρία Alexandros: Στο επίκεντρο και πάλι η Θεσσαλία – Ποιες είναι οι περιοχές «υψηλού κινδύνου»