Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης, τόνισε ο πρωθυπουργός , Κυριάκος Μητσοτάκης, στις δηλώσεις του μετά την επίσκεψή το στο υπουργείο Παιδείας.

Όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης «συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

1

Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν. Η θέση μας εδώ με ξεκάθαρη και κατεύθυνση που έχω δώσει το Υπουργείο πολύ σαφής: Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης».

Παράλληλα ο κ. Μητσοτάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί, όπως δήλωσε,  «άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις του Ινστιτούτου για λελογισμένη μείωσης ύλης για να δώσουμε έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα».

Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Όπως ενημέρωσε ο Πρωθυπουργός στο πλαίσιο της  επίσκεψής του συζητήθηκε «ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι απασχολεί όλους τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που έχει να κάνει με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά ενδεχομένως σε μια νεότερη ηλικία. Στην τρίτη γυμνασίου ίσως είναι η κατάλληλη εκείνη τη στιγμή να εντοπίσουμε τις κλίσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να τους κατευθύνουμε ως προς το ακαδημαϊκό αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον».

Διαβάστε επίσης:

Κομισιόν: Έως τις 6 Μαΐου ο οδικός χάρτης για απεξάρτηση από τα ρωσικά ορυκτά καύσιμα

Τσικαλάκης (ΠΝΟ): Απαιτούμε διερεύνηση των συνθηκών του θανάτου της ναυτικού στο Claudi – Και τραυματισμός σε επιβατικό σκάφος

Βατικανό: Σήμερα οι πρώτες αφίξεις ηγετών για την κηδεία του Πάπα – Παρόντες πάνω από 50 αρχηγοί κρατών