Αποποιήθηκε κάθε ευθύνη δική του, αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ κατά την περίοδο διακυβέρνησης του κόμματος, ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπρίντζης, όσον αφορά τις παραλείψεις στο σύστημα ασφαλείας των σιδηροδρόμων.

Στην πρώτη του συνέντευξη μετά το σιδηροδρομικό πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, που συγκλόνισε το πανελλήνιο, ο κ. Σπρίντζης κάλεσε τον πρωθυπουργό να ζητήσει από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρο Ντογιάκο να ερευνήσει όλες τις συμβάσεις επί ΣΥΡΙΖΑ.

1

«Αν έχουμε μερίδιο ευθύνης, ποτέ δεν αρνηθήκαμε να το πάρουμε», είπε μεταξύ άλλων και συνέχισε «Δεν έχω κανέναν λόγο να κρυφτώ», είπε ο πρώην υπουργός Μεταφορών, επί ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης στην πρώτη του συνέντευξη μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.

Σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ, ο Χρήστος Σπίρτζης αποποιούμενος κάθε ευθύνη δική του αλλά και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με παραλείψεις δήλωσε «Αν έχουμε ευθύνες, ποτέ δεν αρνηθήκαμε να τις πάρουμε. Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά».

«Το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα υπήρχε, υπήρχε και το δευτεροβάθμιο στην Καρόλου», εξήγησε ο Χρήστος Σπίρτζης και συνέχισε λέγοντας ότι «Επί ΣΥΡΙΖΑ ο ΟΣΕ είχε 1200 άτομα προσωπικό. Επί ΣΥΡΙΖΑ στη Λάρισα ήταν 25 σταθμάρχες και τώρα είναι 10, ένας εκ των οποίων ο μοιραίος σταθμάρχης».

«Αυτό το δυστύχημα δεν θα έπρεπε να γίνει»

«Είναι τραγικό να λέμε ότι σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή έγινε σύγκρουση. Πότε στην Ελλάδα έχει γίνει αυτό; […]Το 2016 κατάλαβα ότι η σύμβαση 717 του ΟΣΕ ήταν άθλια, δεν έκανα νέα. Έκανα συμπληρωματική. Τα τρένα λειτουργούσαν με το παλιό σύστημα. Υπήρχε ασφάλεια… Ποιος έκανε τη σύμβαση; Ο κ. Χατζηδάκης έκανε το 2007 για μια ανύπαρκτη σιδηροδρομική γραμμή και η κυβέρνηση Σαμαρά», υποστήριξε ο Χρήστος Σπίρτζης. Μάλιστα, τόνισε ότι «η Alstom δεν υπέγραφε τις μελέτες […]Μέχρι το 2018 είχαμε μονή και δεν είχε γίνει σύγκρουση. Είχαν γίνει άλλα δυστυχήματα αλλά είναι δυνατόν σε διπλή να γίνει μετωπική», είπε τονίζοντας ότι το σύστημα αποδομήθηκε και κατέρρευσε μέσα στα τέσσερα χρόνια, διότι συνεχίστηκε μια άλλη λογική στη στελέχωση του ΟΣΕ.

Διαβάστε επίσης:

Γ. Γεραπετρίτης: Στη διάθεση της Βουλής και των αρχηγών των κομμάτων για την τραγωδία στα Τέμπη