ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Επιπλέον, κάνει λόγο «για απάντηση από τη Δικαιοσύνη στον καιροσκοπισμό των εραστών του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού ΟΑΣΘ, που επιχείρησαν να μην αποτιμηθεί η περιουσία του ΟΑΣΘ, που έπρεπε να έχει δοθεί εδώ και δεκαετίες στο ελληνικό Δημόσιο».
«Με την απόφασή του το δικαστήριο απέρριψε την αίτηση ακύρωσης πρώην μετόχων που στρέφονταν κατά της απόφασης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τη διεξαγωγή διαγωνισμού, σχετικά με το έργο της αποτίμησης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΟΑΣΘ, η οποία περιήλθε στο ελληνικό Δημόσιο με τον ν. 4482/2016, της περιουσίας, δηλαδή, του ελληνικού Δημοσίου.
Απορρίφθηκαν, δηλαδή, οι προσπάθειες συγκεκριμένων κύκλων και συμφερόντων να αποτρέψουν τον έλεγχο και την αποτίμηση της πρώην περιουσίας του ΟΑΣΘ από τον ιδιοκτήτη της, το ελληνικό Δημόσιο. Είναι οι ίδιοι κύκλοι και τα ίδια συμφέροντα που ζημίωσαν το ελληνικό Δημόσιο από την εκποίηση της αποσβεσθείσας περιουσίας του Οργανισμού που όφειλε, βάσει της οικονομικής συμφωνίας του 2001, να είχε αποδώσει ήδη από το 2010 στο Δημόσιο» επισημαίνει ο υπουργός Μεταφορών και προσθέτει:
«Με τη νέα δικαστική απόφαση συνεχίζεται η αποκαθήλωση του αμαρτωλού καθεστώτος του πρώην “ιδιωτικού” Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών που λειτουργούσε ως ένας μηχανισμός παραγωγής ρουσφετιών της Νέας Δημοκρατίας και των υπολοίπων δυνάμεων του παλαιοκομματισμού. Εις βάρος πάντα του δημοσίου συμφέροντος και των πολιτών, προσφέροντας κάκιστες υπηρεσίες συγκοινωνιακού έργου. Μία δομή παρακράτους, που ξηλώνεται για δεύτερη φορά, μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα και από τις αποφάσεις του ανώτατου δικαστηρίου.
Δεν πέρασαν, άλλωστε, και πολλές ημέρες από την αποκάλυψη που είδε το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με την οποία βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ζητούσαν από τη Διοίκηση του άλλοτε “ιδιωτικού”, πλην όμως κρατικοδίαιτου Οργανισμού, προσλήψεις με λίστα ονομάτων… Υπενθυμίζεται ότι το 2008 οι σημερινοί εραστές του κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ αναθεώρησαν τη λεόντεια, εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου, σύμβαση του ΟΑΣΘ, που έληγε στα τέλη 2009, θέτοντας ως νέα ημερομηνία λήξης της δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και των επεκτάσεών του. Το έπραξαν ενσυνείδητα παρανόμως, σε πλήρη αντίθεση με την κοινοτική νομοθεσία, και χωρίς να περάσει τη βάσανο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, προκειμένου να διασφαλίσουν σε κάποιους λίγους προνομιούχους εξασφαλισμένα κέρδη, εις βάρος του Ελλήνων φορολογουμένων».
Μετά και τη νεότερη απόφαση του ΣτΕ, καταλήγει ο κ. Σπίρτζης, «είμαστε έτοιμοι μαζί με τους φορείς της Θεσσαλονίκης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ και κυρίως μαζί με την κοινωνία να δώσουμε τη μάχη και να παλέψουμε για να αποκτήσει το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης αξιόπιστους φορείς συγκοινωνιακού έργου με ισχυρές δομές ελέγχου, μετά από 60 χρόνια σπατάλης, αδιαφάνειας και άθλιων συγκοινωνιών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΣτΕ: Απορρίφθηκε η αίτηση των 353 πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντιδράσεις προκαλούν οι δηλώσεις Μητσοτάκη για τον ΟΑΣΘ – Τι απαντά ο Υπ. Υποδομών
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΣΥΡΙΖΑ: «Μηχανισμός ρουσφετιών» ο ΟΑΣΘ για τη Νέα Δημοκρατρία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ