ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο κ. Σκέρτσος έφερε ως παράδειγμα την κυβέρνηση στην οποία συνεργάζονται άτομα από διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες, «αλλά με μονοκομματική βάση στο κοινοβούλιο» και προσέθεσε ότι ο κ. Μητσοτάκης «απέδειξε ότι μπορεί να διευρύνει την επιρροή της ΝΔ και εκτός των πλαισίων της. Θα πρέπει η αντιπολίτευση να μας πει με ποιους θα κάνει κυβέρνηση προοδευτικής συνεργασίας».
Ο κ. Σκέρτσος αναφέρθηκε με έμφαση στην ανάγκη αλλαγής κουλτούρας στο Δημόσιο, που είναι -όπως είπε- η σημαντικότερη μάχη που πρέπει να δώσει η κυβέρνηση, και μείζον ζήτημα είναι η ένταξη στη λειτουργία του Δημοσίου εσωτερικών ελέγχων διαδικασιών και ανθρώπων, κάτι που λείπει σήμερα από τη χώρα μας, αλλά γίνεται σε πολλά άλλα κράτη.
«Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση είναι ο στόχος μας για τον δημόσιο τομέα» είπε ο κ. Σκέρτσος και τόνισε ότι «αν θέλουμε να πάμε μπροστά πρέπει να αποδεχόμαστε την αξιολόγηση με αντικειμενικά κριτήρια» προσθέτοντας ότι δεν βλέπει ειλικρίνεια στην αντιπολίτευση στην προσπάθεια να αλλάξουνε τα πράγματα στο κράτος.
Ο υπουργός Επικρατείας αναφερόμενος στο δυστύχημα των Τεμπών έκανε λόγο για τρία επίπεδα στόχευσης της κυβέρνησης. Πρώτον, η απόδοση ευθυνών, δεύτερο η στήριξη των οικογενειών των θυμάτων, και τρίτο η ασφαλής επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων με περισσότερες δικλείδες ασφαλείας.
Για το τελευταίο, όπως είπε, ζητήθηκε ήδη η βοήθεια από την ΕΕ και τη γερμανική κυβέρνηση, ενώ σε συνεργασία με την Hellenic Train και το προσωπικό του ΟΣΕ θα προχωρήσει η κυβέρνηση στην επόμενη μέρα με το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας, ώστε να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του κοινού στους σιδηροδρόμους.
Προσέθεσε ότι ζητήθηκε να γίνει αυστηρή αξιολόγηση των δικτύων, των τούνελ και του εκπαιδευτικού προγράμματος που εγκρίθηκε από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, λέγοντας ότι «πρέπει να δούμε βήμα – βήμα όλες τις διαδικασίες, ώστε να αποτραπεί ένα νέο δυστύχημα».
«Η Ελλάδα θα είναι μια από τις 7 χώρες που θα αποκτήσει ολοκληρωμένο σύστημα τηλεδιοίκησης, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει η αναγκαία υπευθυνότητα από όλο το προσωπικό για να αποτραπεί το δυστύχημα» είπε ο κ. Σκέρτσος.
Σημείωσε ότι η κυβέρνηση και ο πρώην υπουργός Μεταφορών είχαν διαπιστώσει την αδυναμία των σιδηροδρόμων γι’ αυτό η κυβέρνηση είπε ότι «η επόμενη δεκαετία θα είναι των σιδηροδρόμων», ενώ προσέθεσε ότι «ο δικαιολογημένος θυμός των πολιτών απέναντι στην κυβέρνηση και το πολιτικό σύστημα, μας λέει ότι χρειάζεται πολλή δουλειά για να φτιάξουμε ένα κράτος που σε όλα τα επίπεδα, θα εκπέμπει σοβαρότητα υπευθυνότητα και επαγγελματισμό. Δεν πρέπει να μηδενίζουμε λόγω του θυμού το έργο που έχει γίνει μέχρι σήμερα».
Παραδέχθηκε ότι «δεν έχουμε καταφέρει να ελέγξουμε όλες τις «μαύρες τρύπες» του δημοσίου» αλλά -όπως τόνισε- «έχουμε τις κατάλληλες ιδέες και τους ανθρώπους να λύνουμε τα προβλήματα, κάτι που δεν το βλέπουμε στην αντιπολίτευση».
Εκτίμησε, επίσης, πως αν προκύπτει κάτι από όλα αυτά, είναι ότι «χρειαζόμαστε περισσότερο επιτελικό κράτος με λογοδοσία και στοχοθεσία, με αξιολόγηση προσωπικού με βελτιωτικό χαρακτήρα, και εκπαίδευση. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση είναι ο στόχος μας για τον δημόσιο τομέα. Όταν χτίζουμε κάτι από το μηδέν αποδείξαμε ότι το κάνουμε καλά, όπως π.χ. την εμβολιαστική εκστρατεία όπου είδαμε το κράτος που θέλουμε. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να κάνουμε τις αλλαγές. Ο πρωθυπουργός αναλαμβάνει την ευθύνη για τα λάθη και μπορεί να τα διορθώσει».
Διαβάστε επίσης:
Κώστας Σκρέκας: Παρέμβαση του πρωθυπουργού στην ΕΕ για τα ενεργειακά δίκτυα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η σύγκρουση με το βαθύ κράτος στο επίκεντρο των εκλογών του Μαΐου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!