ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Οι σημερινές ‘βόλτες’ του κ. Γεραπετρίτη δεν ‘μαζεύουν’ τη διάλυση που επήλθε με ευθύνη των Μητσοτάκη και Καραμανλή», αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους οι τομεάρχες Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης, σχολιάζοντας την επίσκεψη του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργου Γεραπετρίτη, στο γραφείο τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη.
Ακολούθως υποστηρίζουν: «Ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αν και επικεφαλής του επιτελικού κράτους ως σήμερα, συνεχίζει να κάνει ότι δεν έμαθε για τις εκατοντάδες καταγγελίες και τα εξώδικα των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο και τις πάνω από 100 παρεμβάσεις μας για φλέγοντα ζητήματα του τομέα. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αλλά αντί να επισκεφτεί (και) τον κόμβο ΤΧ1 – κέντρο ελέγχου με τα χίλια προβλήματα, βρέθηκε μόνο στον κεντρικό σταθμό της πόλης».
Οι τομεάρχες θυμίζουν ότι «από τον Νοέμβριο του 2021 είχαμε αναδείξει σε επιτόπια επίσκεψή μας στον ΤΧ1, σε έναν από τους σημαντικότερους σιδηροδρομικούς κόμβους, που στεγάζεται σε ένα κτίριο – ερείπιο, την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου και την εργασία των υπαλλήλων στα «τυφλά», καθώς, μετά το 2019, τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης, είτε είναι «σβηστά», είτε υπολειτουργούν. Τότε, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, λαϊκίζαμε. Και τότε, όμως, και τώρα επιμένουμε στην ανάγκη ανάταξης του σιδηροδρόμου, αναβάθμισης της ασφάλειας των μεταφορών και ανάδειξης της αλήθειας για όσα συνέβησαν μια εβδομάδα πριν».
Διαβάστε επίσης
Στην Αθήνα την Τετάρτη ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων
ΣΥΡΙΖΑ κατά Ντογιάκου: Να διατάξει έρευνες για 11 σιδηροδρομικά ατυχήματα από το 2020 έως το 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνω από 4.000 κατοικίες έως το 2030 για το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων
- Συρεγγέλα: Θετικό το πρόσημο του 2024 – Η ανοδική τροχιά της χώρας φαίνεται στον νέο προϋπολογισμό
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 23,5% στον όγκο της ιδιωτικής οικοδομικής δραστηριότητας τον Σεπτέμβριο
- Alpha Bank: Ευκαιρίες και κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία το 2025