ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Επίθεση κατά του υπ. Ναυτιλίας εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Όπως αναφέρει το Τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, «το άσπρο μαύρο προσπάθησε να κάνει η ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής απαντώντας μεταξύ άλλων στις επισημάνσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Στέφανου Κασσελάκη, που περιοδεύει αυτές τις μέρες στα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Διαπιστώνει επί του πεδίου ο ίδιος τα πραγματικά προβλήματα της νησιωτικής Ελλάδας και παράλληλα την αδιαφορία της κυβέρνησης για την αντιμετώπισή τους.
Η προσπάθεια της κυβέρνησης να παρουσιάσει μια εξωραϊσμένη εικόνα επαρκούς και ικανοποιητικής σύνδεσης των νησιών με την ηπειρωτική ενδοχώρα, αλλά και μεταξύ τους, απέχει παρασάγγας από την πραγματικότητα που βιώνουν οι κάτοικοι των νησιών. Η δε πρόνοια που φέρετε να λαμβάνει η κυβέρνηση για το κόστος της μετακίνησης δεν ανταποκρίνεται στο δυσβάστακτο κόστος που καταβάλλουν κάτοικοι και επισκέπτες.
Ειδικότερα, σε σχέση με όσα υποστηρίζει στην ανακοίνωσή του το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η αλήθεια είναι ότι:
α) Για δέκα περίπου μήνες καθυστερεί η ολοκλήρωση του διαγωνισμού για τα δρομολόγια των 73 άγονων γραμμών, με συνολικό προϋπολογισμό 154,37 εκ. ευρώ καθώς το Υπουργείο προσπαθούσε επίμονα και αδικαιολόγητα να μη μοριοδοτήσει τα νεότερα πλοία, που προσφέρουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους επιβάτες. Αποτέλεσμα αυτής της καθυστέρησης ήταν να λήξουν οι συμβάσεις των ναυτιλιακών επιχειρήσεων με το Ελληνικό Δημόσιο από τον περασμένο Οκτώβριο και να δημιουργηθούν τεράστια κενά στα δρομολόγια τα οποία καλύπτονται, (πως αλλιώς;)… με απευθείας αναθέσεις !!!
β) Η αύξηση των δαπανών για τη σύναψη Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας δεν συνεπάγεται καλύτερες συνδέσεις, καθώς η αύξηση των χρημάτων που λαμβάνουν οι εταιρείες, δεν αντιστοιχεί στη βελτίωση των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών, που προσφέρονται στους νησιώτες και στις νησιώτισσες.
γ) Η πραγματικότητα δεν αντιστοιχεί στην ειδυλλιακή εικόνα που παρουσιάζει η κυβέρνηση για τη συχνότητα των συνδέσεων. Τα δρομολόγια των πλοίων από τα νησιά π.χ. των Κυκλάδων προς τον Πειραιά είναι κατά τους χειμερινούς μήνες λίγα, στα μεγάλα νησιά 1-2 την ημέρα και στα περισσότερα, όπως στις δυτικές Κυκλάδες, τρεις φορές την εβδομάδα με το λιμάνι του Πειραιά και τρεις φορές το ενδοκυκλαδικό δρομολόγιο με τη Σύρο, ένα πολύωρο ταξίδι, στο οποίο το πλοίο προσεγγίζει πολλά νησιά.
δ) Οι διατυπώσεις στην ανακοίνωση του Υπουργείου, που παραπέμπουν σε μια ευρεία κάλυψη στις δωρεάν μετακινήσεις, δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα που βιώνουν οι κάτοικοι. Για παράδειγμα στις Κυκλάδες, η μοναδική δωρεάν μετακίνηση μόνιμων κατοίκων αφορά τη μετακίνησή τους ανάμεσα στα νησιά της άγονης γραμμής, όχι όμως με την πρωτεύουσα του νομού, αλλά και τον Πειραιά.
ε) Οι τιμές των εισιτηρίων είναι τόσο υψηλές, που η μετακίνηση από και προς τα νησιά να θεωρείται πλέον υπηρεσία πολυτελείας. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση απαξιώνει αντί να επεκτείνει το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, που έδινε ανακούφιση στους κατοίκους των νησιών, στα οποία το κόστος ζωής έχει εκτιναχθεί εξαιτίας της ακρίβειας. Ειδικότερα, οι καθυστερήσεις των πληρωμών ξεπερνούν στο Μεταφορικό Ισοδύναμο ακόμα και τον ένα χρόνο.
Τους κατοίκους των νησιών η κυβέρνηση δεν μπορεί να τους κοροϊδεύει, γιατί βιώνουν έντονα τα προβλήματα της ακρίβειας, της αισχροκέρδειας, της απομόνωσης, της πλήρους εγκατάλειψης των δομών υγείας. «Παράδεισοι τουριστικοί» τα νησιά τους καλοκαιρινούς μήνες για την κυβέρνηση, αλλά «κόλαση» η ζωή των κατοίκων τους στα χρόνια της κυβέρνησης Μητσοτάκη», καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Διαβάστε επίσης
Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τον κινηματογράφο και το βιβλίο
ΗΠΑ: Αξιωματούχος επιβεβαιώνει την παράδοση πυραύλων ATACMS στην Ουκρανία
Γυναίκα έπεσε στη θάλασσα στο λιμάνι του Πειραιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike