ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ενιαία Μέτρηση Επισκεψιμότητας στα Ψηφιακά Μέσα στην Ελλάδα: Έφτασε η ώρα και για την ελληνική αγορά;
Εκπρόσωποι των IAB Hellas και ΕΝΕΔ συναντήθηκαν σήμερα με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργό και κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, με θέμα την πρωτοβουλία τους για διαμόρφωση πλαισίου σύγχρονης, ευρείας και κυρίως αξιόπιστης μέτρησης της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών τόπων.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΝΕΔ, ο κ. Πέτσας διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση υποστηρίζει πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στη ενίσχυση της διαφάνειας στις μετρήσεις των Μέσων Ενημέρωσης και στον περιορισμό των ψευδών ειδήσεων.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τo εργαλείο αυτό, μπορεί να λειτουργήσει ως “κοινό νόμισμα” για την ελληνική διαδικτυακή αγορά, καθώς δεν θα αποτυπώνει μόνο τα βασικά μεγέθη επισκεψιμότητας ενός site (μοναδικοί χρήστες, επισκέψεις, σελιδοπροβολές), αλλά θα δίνει και πληροφορίες σχετικά με παραμέτρους όπως brand safety, quality of content, invalid traffic, ad blocking και multitasking.
Στη συνάντηση, όπως γίνεται ακόμα γνωστό, συζητήθηκαν επίσης γενικότερα θέματα σχετικά με τον τομέα του πρωτογενούς ψηφιακού περιεχομένου στην Ελλάδα, ενώ έγινε ειδική αναφορά για την ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών για τον περιορισμό των fake news στο Διαδίκτυο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βανδάλισαν κτίριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Σόφια σε διαδήλωση κατά της ένταξης της Βουλγαρίας στο ευρώ
- Συναγερμός στη Γαλλία για επίθεση με μαχαίρι στη Μιλούζ – Πληροφορίες για έναν νεκρό και τραυματίες
- Σημαντική χειρονομία: Η επιστροφή στην Ελλάδα ενός κλεμμένου αρχαίου αγγείου
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
