Η κυβέρνηση έχει περάσει το μέσον της θητείας της και, όπως και να ‘χει, οι εκλογές φαίνονται στον ορίζοντα, έστω και στο τέλος της τετραετίας. Έπειτα από τόσες κρίσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναγκαστικά ανεβάζει ταχύτητα.

Το επιτελείο του εγκαινιάζει μία νέα επικοινωνιακή στρατηγική, που στοχεύει να φέρει τον πρωθυπουργό κοντά στους πολίτες, ιδιαίτερα στους νέους, η οποία πάντως, αν και μοιάζει με προεκλογική πορεία προς τον λαό, στην πραγματικότητα είναι μία εκστρατεία για την αξιοποίηση των θετικών αποτελεσμάτων στο πεδίο της οικονομίας και των δεικτών της ανάπτυξης που, όπως εκτιμούν στο Μέγαρο Μαξίμου, θα συνεχιστεί, παρά τα κύματα ακρίβειας στην αγορά.

Η εκστρατεία εξελίσσεται σε μια στιγμή που η αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ κυρίως, στρέφει τα πυρά της στον ίδιον τον πρωθυπουργό, με προφανή στόχο να δημιουργήσει ρωγμές όχι μόνο στην κυβερνητική εικόνα που καταγράφει εύλογες φθορές μετά από δύο χρόνια εξουσίας, αλλά και στο ίδιο το πρωθυπουργικό προφίλ.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως επικεφαλής μιας κυβέρνησης που πέρασε το μεγαλύτερο διάστημα της θητείας της διοικώντας σε συνθήκες έκτακτης, έως πολύ έκτακτης, ανάγκης, έχει να αντιμετωπίσει κάποια αδιαμφισβήτητα δεδομένα.

Έχει ψηφίσει καμιά διακοσαριά νομοσχέδια, έχει κάνει αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, λιγότερο ή περισσότερο τολμηρές, έχει κάνει πολιτικά ανοίγματα και την ίδια στιγμή έχει δημιουργήσει δυσαρέσκειες και ομάδες δυσαρεστημένων, μέσα στη ΝΔ και έξω από αυτήν.

Βασική πρόκληση υπό αυτές τις συνθήκες είναι να μεταδώσει το μήνυμα ότι η επαφή του με την κοινωνία παραμένει αδιατάρακτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του mononews.gr, το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν πολλές επισκέψεις και συναντήσεις του πρωθυπουργού με ομάδες πολιτών σε ολόκληρη την επικράτεια, με στόχο να διαβεβαιώσει προσωπικά τους πολίτες ότι η κυβέρνηση εξαντλεί τις πρωτοβουλίες ώστε να μην πληγεί το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών από την ακρίβεια και τις αυξήσεις στα τιμολόγια του ρεύματος.