Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Πολιτική

Πιερρακάκης: Προανήγγειλε ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης (ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης (ΑΠΕ-ΜΠΕ)

«Έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500» τόνισε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Προσέθεσε ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους, παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος.

Επίσης, ο υπουργός αποκάλυψε ότι ένα έργο που δημοπρατείται και σύντομα θα είναι έτοιμο, είναι αυτό του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το δημόσιο, το οποίο θα καλούν οι πολίτες για όλες της διεργασίες του δημοσίου τομέα και την κάθε περίπτωση θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος.

Ο κ. Πιερρακάκης επεσήμανε ότι «με το ατύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα» και προσέθεσε ότι «έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες».

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι «όλα αυτά που γίνονται, γίνονται επειδή υπάρχει η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Διαβάστε επίσης:

Μητσοτάκης: Διευρύνεται εκ νέου η διαφορά ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, τι δείχνουν οι ποιοτικοί δείκτες των δημοσκοπήσεων, οι επόμενες κινήσεις του Πρωθυπουργού – Όλο το παρασκήνιο

Αλέξης Τσίπρας: Αναγκαίος ο συντονισμός Ελλάδας – Κύπρου