ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Πρόκειται για την πρώτη φάση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας Βεΐκου – Γουδή, συνολικής προβλεπόμενης δαπάνης 1,510 δισ. ευρώ.
Η σύμβαση υπογράφεται μεταξύ της Αττικό Μετρό και της κοινοπραξίας Άβαξ, Ghella και Alstom Transport.
Τα έργα ότι θα ολοκληρωθούν σε περίπου 10 χρόνια (8 χρόνια είναι ο συμβατικός χρόνος).
Είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που θα γίνει στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια και αναμένεται να τεθεί σε τροχιά υλοποίησης το φθινόπωρο.
Η χάραξη της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι του Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.
Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Διαβάστε ακόμη:
Υπογραφή συμβάσεων για Ελληνικό την Παρασκευή και για Μετρό Αθήνας αύριο από Μητσοτάκη
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ζελένσκι: Ο Πούτιν «φτύνει στο πρόσωπο» όσους θέλουν πραγματικά την ειρήνη
- Πετρέλαιο: Άλμα σε υψηλά δύο εβδομάδων μετά την επίθεση με ρωσικό βαλλιστικό πύραυλο στην Ουκρανία
- Μπέζος κατά Μασκ: 100% ψέμα πως «είπα σε όλους» πως θα χάσει ο Τραμπ
- Πηγές ΥΠΕΞ: Δεν συζητήθηκε κανένα θέμα κυριαρχίας στη συνάντηση με τον Φιντάν