ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τοξικός ήταν ο κ. Μητσοτάκης και τοξικές επιθέσεις δέχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ», ανέφερε ο Νίκος Παππάς, μιλώντας «Στο Κόκκινο», απαντώντας σε δημόσιες αναφορές περί «τοξικότητας» της αντιπολίτευσης που άσκησε ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.
Για να συμπληρώσει, αμέσως μετά:
«Δεν είναι δυνατόν να εκτοξεύονται αυτές οι κατηγορίες από όσους γοητεύτηκαν από το ύφος και το ήθος της πολιτικής αντιπαράθεσης, επιπέδου Γεωργιάδη. Ενορχηστρωτής της τοξικότητας ήταν ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης.
Με τη στάση του, για παράδειγμα, στο “μακεδονικό”, με το “πουλήσατε τη Μακεδονία για να πάρετε τις συντάξεις”, με το “εμείς μετράμε στρέμματα, εσείς μετράγατε θύματα” έδινε το σύνθημα για τοξικές επιθέσεις εναντίον μας. Πάει πολύ η προκλητική προσπάθεια αντιστροφής μιας πραγματικότητας, που μπορεί να δει κανείς διά γυμνού οφθαλμού».
Σε σχέση με την αποχώρηση του Αλέξη Τσίπρα από την ηγεσία του κόμματος, ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία επεσήμανε ότι «δεν ήταν ένα “θετικό σοκ”, όπως διάβασα να λέγεται.
Δεν θα έπρεπε να έχει γίνει κατά τη γνώμη μου», ενώ για τον ως τώρα διάλογο μεταξύ των υποψήφιων προέδρων σημείωσε ότι «παίρνει πολιτικά χαρακτηριστικά» και μέσω αυτού «ο δημοκρατικός κόσμος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει ότι υπάρχει η συντροφικότητα, η αλληλεγγύη αλλά και οι διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάποια ζητήματα, μερικά εκ των οποίων είναι και κρίσιμα».
Σχολιάζοντας τη δημόσια συζήτηση περί της ταυτότητας αλλά και της απεύθυνσης του κόμματος, είπε:
«Η ταυτότητά μας συγκροτείται από πολίτες, όπως λέει η διακήρυξή μας, από την Αριστερά έως το προοδευτικό Κέντρο.
Όλοι αυτοί είναι όχι ενοικιαστές, όχι πελάτες μίας πολιτικής στρατηγικής, αλλά συνδημιουργοί και συνδιαμορφωτές μιας μεγάλης αριστερής προοδευτικής δημοκρατικής παράταξης, η οποία θα διεκδικήσει τη νίκη σε περιβάλλον ενισχυμένης αναλογικής».
Προσέθεσε δε στη συνέχεια:
«Διαβάζω απόψεις, οι οποίες διαφοροποιούνται από αυτό που καταγράψαμε στη διακήρυξή μας. Το θεωρώ θεμιτό, δημοκρατικό και δημιουργικό. Είναι κρίσιμο αυτά να τα συζητήσουμε δημόσια».
Ο Νίκος Παππάς, μιλώντας για την πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών στη Θεσσαλονίκη, ανέφερε ότι «ο κ. Σταϊκούρας συνεχίζει στα βήματα Καραμανλή, με την απόφαση για ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών, με τη στόχευση για έργα τα οποία δεν εμπίπτουν σε έναν συνολικό σχεδιασμό για τις μεταφορές και τις υποδομές στη χώρα, όπως το Flyover, με τις καθυστερήσεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο με βάση και τα πρώτα χρονοδιαγράμματα του κ. Μητσοτάκη θα έπρεπε ήδη να λειτουργεί, και με μία τακτική η οποία εξαγγέλλει εκ νέου προμήθεια λεωφορείων, με τα προηγούμενα που πήραμε να έχουν αλλεπάλληλα περιστατικά αυτανάφλεξης».
Τέλος, σε σχέση με το σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», σημείωσε πως «πρόκειται για σημαντική αποκάλυψη» και πως «αν οι στρωτήρες παρουσιάζουν προβλήματα μπορεί να μετατοπιστεί η σιδηροτροχιά, η μία ή η άλλη, και να μην είναι σταθερή η απόσταση μεταξύ τους με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος εκτροχιασμού.
Φαίνεται ότι αυτό το θέμα ήταν σε γνώση του υπουργείου και του Οργανισμού από τα τέλη του 2019 και δεν έχει γίνει τίποτα».
Για να καταλήξει:
«Είναι ένα ακόμα επεισόδιο στο σίριαλ της εγκατάλειψης του σιδηροδρόμου και στην ασταμάτητη προσπάθεια, η οποία συνδέεται με την προοπτική ιδιωτικοποίησης της λειτουργίας του.
Είναι ένα μοντέλο το οποίο στην πορεία προς την εφαρμογή του γέννησε και τραγωδίες, όπως τα Τέμπη».
Διαβάστε επίσης:
Ζελένσκι: Ο πόλεμος επιστρέφει στο έδαφος της Ρωσίας – Αναπόφευκτο και δίκαιο
Βρούτσης: Η κυβέρνηση στηρίζει τον αθλητισμό, είμαστε εδώ για να δίνουμε βιώσιμες λύσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!