ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με την έγκριση και υπογραφή από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Νικόλαο Παναγιωτόπουλος της κατακύρωσης του διαγωνισμού εκμίσθωσης για 40 χρόνια εκτάσεων εντός του αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα Καβάλας στην εταιρεία Egnatia Aviation ΕΠΕ ολοκληρώθηκε η πολυετής προσπάθεια αξιοποίησης του ιστορικού αεροδρομίου του Αμυγδαλεώνα. Παράλληλα ο κ. Παναγιωτόπουλος είχε σήμερα συνεργασία με τον πρόεδρο του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας Δημήτρη Μιχαλολιάκο, για τον προγραμματισμό των επόμενων ενεργειών.
Όπως έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας:
Η σχετική σύμβαση με το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας προβλέπει συγκεκριμένο επενδυτικό και επιχειρησιακό σχέδιο που θα το μετατρέψει σε σύγχρονο διεθνές αεροπορικό πνεύμονα / κέντρο για την εκπαίδευση πιλότων και την οργάνωση – υποστήριξη δραστηριοτήτων διάδοσης του αεροπορικού πνεύματος (Γενικής Αεροπορίας, Αεραθλητισμού, Αερολεσχών κ.α.).
Η συνολική επένδυση ανέρχεται κατ’ ελάχιστον στα 4.861.000 ευρώ σύμφωνα με την εγκριθείσα τεχνική προσφορά της εταιρείας. Η αναβάθμιση και επαναλειτουργία του αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα με διεθνή πρότυπα και παραμέτρους, στοχεύει να αποτελέσει πόλο έλξης αεροπορικών δραστηριοτήτων συντελώντας, μεταξύ άλλων, στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην προβολή της Καβάλας και της χώρας μας διεθνώς.
Το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα άρχισε να κατασκευάζεται το 1947 με χρηματοδότηση του «Σχεδίου Μάρσαλ» των ΗΠΑ. Σε αυτό εγκαταστάθηκε μονάδα της Πολεμικής Αεροπορίας με την ονομασία Αεροπορικό Απόσπασμα Καβάλας. Το 1985 ξεκίνησε η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στη Χρυσούπολη, όπου το 1997 έγινε η μετεγκατάσταση του Αεροπορικού Αποσπάσματος, αφήνοντας ουσιαστικά ανενεργό το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκος Παναγιωτόπουλος: Στα 5,44 δισ. ο προϋπολογισμός του Υπ. Εθνικής Άμυνας το 2021 – Τις επόμενες ημέρες τα Rafale στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νέα «λαϊκά έντοκα» – Τοποθετήσεις σχεδόν 1 δισ. ευρώ σε ένα χρόνο – Κυνηγούν τις αποδόσεις οι καταθέτες
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία