• Πολιτική

    Όταν οι αστυνομικοί τρώνε ξύλο μέσα και έξω από την ΑΣΟΕΕ


    **Υποθέτω ότι η κυβέρνηση αναγνωρίζει ελαφρυντικά στο κάψιμο λεωφορείων που έχει καθιερωθεί στην οδό Πατησίων. Τα «παιδιά» διαμαρτύρονται για τους ελέγχους στα εισιτήρια και για την τιμή των εισιτηρίων. Το σύνθημα είναι «1,40 να είναι οι ώρες σας», όσο δηλαδή και η τιμή του απλού δρομολογίου. Χθες το βράδι έκαψαν λεωφορείο για τρίτη  φορά μέσα σε πέντε μήνες. Τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι δημοκρατικά. Δηλαδή η κυβέρνηση σέβεται το δικαίωμα στη διαμαρτυρία και τροποποιεί τα δρομολόγια. Δηλαδή αντί να συλλάβει τους εμπρηστές, αναγκάζει τα οχήματα, άρα και τους επιβάτες, να κάνουν έναν τεράστιο κύκλο. Ισχύει για βράδια Παρασκευή και Σαββάτου. Οι επιβάτες που χάνουν 15 λεπτά από τη ζωή τους σε κάθε μετακίνηση  ανήκουν σε υποδεέστερο ανθρώπινο είδος. Δεν είναι αγωνιστές, είναι μικροαστούληδες.

     *Μειδιώ όποτε διαβάζω για τα λεωφορεία της Πατησίων επειδή θυμάμαι την φίλη μου την Νάντια, που έζησε στο Λονδίνο 20 χρόνια και επέστρεψε στο πατρογονικό της Φωκίωνος Νέγρη. Έλεγε ότι της αρέσει πολύ η περιοχή και ότι θα μετακινείται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς που είναι αναρίθμητα. Φευ, της αρέσει η Φωκίωνος, δεν της αρέσουν οι νέγροι. Ξέρω, δεν είναι σωστό να λέμε «νέγροι», πρέπει να λέμε «άτομα αφρικανικής προέλευσης». Η Νάντια λοιπόν, που αγάπησε τον μητροπολιτικό χαρακτήρα του Λονδίνου, έχει αναπτύξει μια ελαφρά εχθρότητα με τους σκουρόχρωμους αλλοδαπούς των Αθηνών. Μου έλεγε λοιπόν τις προάλλες ότι πάλι υπήρξε σύρραξη στην ΑΣΟΕΕ, που λειτουργεί ως αποθήκη λιανικού εμπορίου για όσους διαθέτουν στα πεζοδρόμια ψεοδοσανέλ και ψευδοερμές. Κάθε πρωί οι πωλητές παίρνουν την πραμάτεια τους μέσα από τη Σχολή. Οι αστυνομικοί που επιχειρούν έλεγχο, τρώνε ξύλο. Ναι, τρώνε ξύλο και φεύγουν. Την τελευταία φορά ένας έφυγε χωρίς την μοτοσυκλέτα του. Τα άτομα αφρικανικής προέλευσης που δρουν στην ΑΣΟΕΕ κατάφερναν να πάρουν το δίκυκλο.

    *Αυτός ο θυμός και ο υφέρπων ρατσισμός έχει συνήθως μια οικονομική εξήγηση. Η Νάντια πληρώνει υψηλότατους φόρους και διαρκώς λέει ότι με τους φόρους συντηρούνται τα πανεπιστήμια και όταν τα πανεπιστήμια γίνονται αποθήκη για εμπορεύματα παράνομων κυκλωμάτων, ο φορολογούμενος θίγεται διπλά. Από τη μια πληρώνει την έδρα και τους λογαριασμούς για μια ιδιωτική επιχειρηματική δραστηριότητα, από την άλλη υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη από το παράνομο εμπόριο. Αγαπητή φίλη, καλωσόρισες στον κόσμο της παράνοιας και της ανομίας. Η Πατησίων δεν είναι η Πατησίων της γιαγιά σου.

    ** Προγραμματίζω για το καλοκαίρι ένα ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία, μαζί με την Ζακλίν. Δεν ξέρω ποια δικαιολογία βρήκε να πει στον σύζυγο ώστε να έρθει μαζί μου και μου είναι αδιάφορο. Αρκεί που έρχεται. Κάνοντας τις κρατήσεις διαπίστωσα ότι θα χρειαστώ διεθνή άδεια οδήγησης. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι λειτουργεί ακόμα η ΕΛΠΑ και ότι είμαι υποχρεωμένος να πάω εκεί για να εκδώσω το έγγραφο. Είχα την εντύπωση ότι μετά τα σκάνδαλα που αποκαλύφθηκαν πριν λίγα χρόνια, θα έχει σταματήσει η χρηματοδότηση του σωματείο από το κράτος. Κάποτε σε κάθε συναλλαγή με το υπουργείο Μεταφορών έπρεπε να πληρώσουμε παράβολο για τον συγκεκριμένο ιδιώτη, που εισπράττει χρήμα χωρίς να λογοδοτεί. Παράλογα πράγματα δηλαδή. Κι αφού έγιναν αποκαλύψεις για αδιαφανή διαχείριση, η ΕΛΠΑ συνεχίζει να έχει τέτοια προνόμια. Είχε αποκαλυφθεί ότι ο γιος του επικεφαλής λάμβανε μισθό περί τις 100.000 ευρώ, χωρίς να έχει ιδιαίτερα προσόντα, χωρίς να έχει σπουδαία καθήκοντα.

    *Για να οδηγήσω λοιπόν στη Νέα Ζηλανδία θα πρέπει να πληρώσω την ΕΛΠΑ. Το κόστος του διπλώματος μονοετούς ισχύος είναι 50 ευρώ και τριετούς ισχύος ορίζεται στα 90 ευρώ. Πόσο κοστίζει το φυλλάδιο και η υπηρεσία; Πάνω από 10 ευρώ; Τα υπόλοιπα αντί να πάνε στο κράτος, πάνε στον μάγκα. Γιατί οι μάγκες υπάρχουν και τώρα και πάντα, μην πιστεύετε τα λαϊκά άσματα που διατείνονται το αντίθετο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

    http://www.mononews.gr/choris-metro-12-eos-1700-athina/53854

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

    http://www.mononews.gr/article-ektos-elegchou-katastasi-sti-venezouela-h-chora-diolischtheni-stin-anarchia-video/53844



    ΣΧΟΛΙΑ