ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Την ευθύνη της τουρκικής ακταιωρού για το σημερινό ναυάγιο στη Λέσβο και την απώλεια ανθρώπινων ζώων, κατήγγειλε από το βήμα της Ολομέλεια ο υπουργός Μετανάστευσης & Ασύλου Νότης Μηταράκης, κατά την παρουσίαση τροπολογίας που έχει καταθέσει στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.
Ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νότης Μηταράκης αφού εξέφρασε την λύπη το για το ναυάγιο σήμερα στην Λέσβο και την απώλεια ανθρώπινων ζωών, παρά την άμεση επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος, που διέσωσε 32 επιβαίνοντες, στη μοιραία βάρκα είπε πως «είναι αδιανόητο να επιτρέπεται να προσπαθούν να διασχίσουν το Αιγαίο φουσκωτές βάρκες που δεν πληρούν καμία προϋπόθεση ασφαλείας και οδηγούνται από ανθρώπους χωρίς άδεια και γνώση των κανόνων της θάλασσας».
Καταλόγισε ευθύνες στην Τουρκία καθώς όπως είπε «πέραν του ότι παραβιάζει την Κοινή Δήλωση ΕΕ-Τουρκίας, βάζει, δυστυχώς εν γνώσει της, σε μεγάλο κίνδυνο ανθρώπινες ζωές»
Αναφορικά με το σημερινό ναυάγιο στην Λέσβο, ο κ. Νότης Μηταράκης ανέφερε ότι «η τουρκική ακταιωρός που τους εντόπισε -μετά από κλήση της βάρκας στον αριθμό εκτάκτου ανάγκης- δεν τους παρείχε βοήθεια, δεν τους διέσωσε αλλά τους επέτρεψε να διασχίσουν παράτυπα τα θαλάσσια σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης».
Ο υπουργός, παράλληλα, έστειλε αυστηρό μήνυμα και σε εκείνες τις «ΜΚΟ που συμβάλλουν σε αυτές τις διαδρομές» λέγοντας πως οφείλουν «συναισθανόμενες τον πραγματικό τους ρόλο, να σταματήσουν άμεσα να συμβάλουν, άθελα τους ίσως, στην απώλεια ανθρώπων». Η διεθνής κοινότητα, προσέθεσε «οφείλει, με καίριες και αυστηρές παρεμβάσεις, να προστατεύσει ανθρώπινες ζωές, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον πλήρη τερματισμό των παράτυπων διαδρομών των λαθροδιακινητών».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike